A1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli mullu 40,6 miljonit eurot, mis on 25% rohkem kui aasta varem.

- A1000 Market
- Foto: LIIS TREIMANN
A1000 Marketi juhi Tarmo Lauringu sõnul mõjub kaubanduse üldine hinnaralli odavpoe müügile hästi, sest inimesed otsivad kohti, kuidas kokku hoida. „Tänavu esimesel poolaastal kasvas külastajate arv näiteks mullusega võrreldes pea neljandiku võrra,“ rääkis Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.