A1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli mullu 40,6 miljonit eurot, mis on 25% rohkem kui aasta varem.

- A1000 Market
- Foto: LIIS TREIMANN
A1000 Marketi juhi Tarmo Lauringu sõnul mõjub kaubanduse üldine hinnaralli odavpoe müügile hästi, sest inimesed otsivad kohti, kuidas kokku hoida. „Tänavu esimesel poolaastal kasvas külastajate arv näiteks mullusega võrreldes pea neljandiku võrra,“ rääkis Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.