A1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli mullu 40,6 miljonit eurot, mis on 25% rohkem kui aasta varem.

- A1000 Market
- Foto: LIIS TREIMANN
A1000 Marketi juhi Tarmo Lauringu sõnul mõjub kaubanduse üldine hinnaralli odavpoe müügile hästi, sest inimesed otsivad kohti, kuidas kokku hoida. „Tänavu esimesel poolaastal kasvas külastajate arv näiteks mullusega võrreldes pea neljandiku võrra,“ rääkis Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.