• 23.08.22, 10:03

Carlsberg Grupp ja Saku Õlletehas näitasid esimesel poolaastal häid majandustulemusi

Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi esimese poolaasta majandustulemused olid tugevad – orgaanilised müügimahud kasvasid 8,9, müügikäive 23,6 ja ärikasum 35,9 protsenti. Ka Saku Õlletehas näitas häid tulemusi – kuue kuu müük ulatus 60 miljoni liitrini, müügikäive kasvas aasta varasemaga võrreldes 8,2 protsenti.
Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi esimese poolaasta majandustulemused olid tugevad.
  • Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupi esimese poolaasta majandustulemused olid tugevad.
  • Foto: Veiko Tõkman
Carlsberg Grupi juhi Cees 't Harti sõnul võib nende tõsiste raskuste valguses, mis tulenevad Ukraina sõjast, pidevalt tõusvatest sisendhindadest ja energiakuludest ning pandeemiast, esimese poolaasta tulemustega väga rahul olla. „Raskustele vaatamata on Carlsberg Grupi poolaastatulemused pandeemiaeelsest tasemest tunduvalt paremad. Üleilmne ebakindlus on endiselt suur ja järgmistes kvartalites on meie jaoks eriti suureks probleemiks sisendkulude suurenemine,“ ütles Cees 't Hart.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele