Kui juunis jaekaubandusettevõtete müügitulu maht ehk inflatsiooniga kohandatud müügitulu vähenes ja juulis jäi see aasta tagusega võrreldes samale tasemele, siis augustis kiirenes kasv kolme protsendini. Jooksevhindades suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu augustis aastases võrdluses aga kiire hinnakasvu toel 163 miljonit eurot ehk 21%.

- Tõnu Mertsina Swedbanki peaökonimist Eestis Foto: Andras Kralla
Kõige enam mõjutas jaekaubanduse müügitulu mahukasvu kütusemüügiettevõtete jaemüügi suurenemine. Kui juunis ja juulis kütusemüügi maht ehk liitrites kütusemüük vähenes, siis augustis tegi see Maksu- ja Tolliameti andmetel väikese kasvu. Kütusehindade tõus on kütusemüügiettevõtete müügitulu osakaalu tõstnud sel aastal ligi viiendikuni kogu jaekaubandusettevõtete müügitulust. Samas tuleks arvestada, et Statistikaameti andmed sisaldavad nendes ettevõtetes kütuse kõrval ka muude kaupade müügitulu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.