Kaup24 Marketplace müügijuhi Heleri Saarvelti sõnul tekkis idee luua Marketplace kuskil kaks ja pool aastat tagasi. “Kogu see ajastamine langes täpselt kokku covidi tulekuga. Kuigi neil polnud omavahel otsest seost ja see oli lihtsalt hea õnn. Tänu sellele läks kõik edasi ainult ülesmäge.”

- Kaup24 Marketplace müügijuht Heleri Saarvelt
- Foto: Erakogu
Saarvelti sõnul oli Marketplace ka Kaup24-le kasulik, kuna see annab ettevõttelt natuke kohustusi ära, aga samas saavad inimesed tulla ühte kohta ja teha sealt oma ostu ära. Kaupmehed pöördusid alguses ise Marketplace'i poole ning nemad ei pidanud kedagi otsima, sest juba olemasolevate klientidega oli pidevalt tegemist. “Nüüd aasta aega tagasi võtsime müügitiimi ühe kolleegi juurde, kes aitab jooksvalt ringi vaadata ja uusi kaupmehi juurde otsida, kes täna pole näiteks mingil põhjusel meile silma jäänud,” ütles Saarvelt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.