Euronics seab eraklientide kõrval fookuse ka äriklientide müügile ning avas uue, ainult äriklientidele suunatud tellimiskeskkonna. Euronicsi eesmärk on pakkuda ärikliendi segmendis senisest suuremat konkurentsi ja kasvatada oma turuosa.

- Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp
Euronicsi ärikliendijuhi Taavi Rehepapi sõnul on Euronics seadnud eesmärgiks kasvatada Eestis äriklientidele müügi mahtu. „Paljud ärikliendid ostsid ka juba varem oma tehnikakaupa Euronicsist, sest meie Balti riikide suurim kohapealne ladu tagab kõige laiema valiku ja kiireima tarne. Meie tänased müügikanalid olid aga disainitud paljuski erakliendi vajadustest lähtuvalt. Euronicsi uue ärikliendikeskkonna lõime äriklientide eripärasid arvesse võttes, mis teeb ettevõtete jaoks tehnikakauba tellimise senisest kiiremaks ja tõhusamaks,“ märkis Rehepapp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.