• 31.10.22, 15:49

Private label toodete müügid liiguvad toidukettides kasvutrendis

Toidukettide esindajate sõnul on näha, et lisaks niigi soodsamate toodete otsimisele, on tarbijate seas hakanud populaarseks muutuma ka toidukettide omamärgitoodete ostmine.
Rimi omamärgitooted
  • Rimi omamärgitooted
Rimi ostujuht Talis Raaki sõnul on Rimi omamärgitoodete müügid kasvanud. “Väga selgelt on näha, et inimesed otsivad erinevates kaubagruppides odavamaid alternatiive. Näiteks näeme müügikasvu kuivainete kaubakategoorias,” ütles ta. Samuti rääkis ta, et nad täidavad pidevalt ka omamärgitoodete sortimenti. “Jälgime turgu ja eelkõige kliendi nõudlust. Ilmselt teatud kategooriates maht kasvab ja mõni kategooria jääb samaks,” selgitas ta. Samuti tõi Raak välja, et lõpliku valiku teeb ikka klient, kes hääletab läbi oma ostukäitumise, kas need tooted ka vastu võetakse ning kui palju võiks neid riiulis olla. “Tõsiasi on see, et enim tähelepanu tuleb hetkel pöörata odavama segmendi arendamisele, aga seda kohta ei pea alati täitma omamärgitoode.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele