Autor: Merilin Merila • 31. oktoober 2022

Private label toodete müügid liiguvad toidukettides kasvutrendis

Toidukettide esindajate sõnul on näha, et lisaks niigi soodsamate toodete otsimisele, on tarbijate seas hakanud populaarseks muutuma ka toidukettide omamärgitoodete ostmine.
Rimi omamärgitooted

Rimi ostujuht Talis Raaki sõnul on Rimi omamärgitoodete müügid kasvanud. “Väga selgelt on näha, et inimesed otsivad erinevates kaubagruppides odavamaid alternatiive. Näiteks näeme müügikasvu kuivainete kaubakategoorias,” ütles ta. Samuti rääkis ta, et nad täidavad pidevalt ka omamärgitoodete sortimenti. “Jälgime turgu ja eelkõige kliendi nõudlust. Ilmselt teatud kategooriates maht kasvab ja mõni kategooria jääb samaks,” selgitas ta. Samuti tõi Raak välja, et lõpliku valiku teeb ikka klient, kes hääletab läbi oma ostukäitumise, kas need tooted ka vastu võetakse ning kui palju võiks neid riiulis olla. “Tõsiasi on see, et enim tähelepanu tuleb hetkel pöörata odavama segmendi arendamisele, aga seda kohta ei pea alati täitma omamärgitoode.”

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700