Toidukettide esindajate sõnul on näha, et lisaks niigi soodsamate toodete otsimisele, on tarbijate seas hakanud populaarseks muutuma ka toidukettide omamärgitoodete ostmine.
Rimi ostujuht Talis Raaki sõnul on Rimi omamärgitoodete müügid kasvanud. “Väga selgelt on näha, et inimesed otsivad erinevates kaubagruppides odavamaid alternatiive. Näiteks näeme müügikasvu kuivainete kaubakategoorias,” ütles ta. Samuti rääkis ta, et nad täidavad pidevalt ka omamärgitoodete sortimenti. “Jälgime turgu ja eelkõige kliendi nõudlust. Ilmselt teatud kategooriates maht kasvab ja mõni kategooria jääb samaks,” selgitas ta. Samuti tõi Raak välja, et lõpliku valiku teeb ikka klient, kes hääletab läbi oma ostukäitumise, kas need tooted ka vastu võetakse ning kui palju võiks neid riiulis olla. “Tõsiasi on see, et enim tähelepanu tuleb hetkel pöörata odavama segmendi arendamisele, aga seda kohta ei pea alati täitma omamärgitoode.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.