Toidukettide esindajate sõnul on näha, et lisaks niigi soodsamate toodete otsimisele, on tarbijate seas hakanud populaarseks muutuma ka toidukettide omamärgitoodete ostmine.
Rimi ostujuht Talis Raaki sõnul on Rimi omamärgitoodete müügid kasvanud. “Väga selgelt on näha, et inimesed otsivad erinevates kaubagruppides odavamaid alternatiive. Näiteks näeme müügikasvu kuivainete kaubakategoorias,” ütles ta. Samuti rääkis ta, et nad täidavad pidevalt ka omamärgitoodete sortimenti. “Jälgime turgu ja eelkõige kliendi nõudlust. Ilmselt teatud kategooriates maht kasvab ja mõni kategooria jääb samaks,” selgitas ta. Samuti tõi Raak välja, et lõpliku valiku teeb ikka klient, kes hääletab läbi oma ostukäitumise, kas need tooted ka vastu võetakse ning kui palju võiks neid riiulis olla. “Tõsiasi on see, et enim tähelepanu tuleb hetkel pöörata odavama segmendi arendamisele, aga seda kohta ei pea alati täitma omamärgitoode.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.