• 10.11.22, 12:59

E-mööblipoodidel on raskusi toodete kohale tarnimisega

Mitmel e-mööblipoel on tekkinud raskusi toodete kohale tarnimisega ja klientidele antakse vaid katteta lubadusi.
Diivan Lucy, mida lubatakse mõnenädalase tarneajaga. Samas ootab üks klient seda juba kuus kuud.
  • Diivan Lucy, mida lubatakse mõnenädalase tarneajaga. Samas ootab üks klient seda juba kuus kuud.
  • Foto: Kuvatõmmis
Mitmetel klientidel Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) menetleb praegu 34 poe peale tehtud avaldust ning viimase kolme kuuga on nende poole pöördunud 66 Comfys pettunud tarbijat, kuid suurt abi ametist olla ei pruugi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele