Autorid: Kristjan Kurg, Laura Saks • 10. november 2022

E-mööblipoodidel on raskusi toodete kohale tarnimisega

Mitmel e-mööblipoel on tekkinud raskusi toodete kohale tarnimisega ja klientidele antakse vaid katteta lubadusi.
Diivan Lucy, mida lubatakse mõnenädalase tarneajaga. Samas ootab üks klient seda juba kuus kuud.
Foto: Kuvatõmmis

Mitmetel klientidel Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) menetleb praegu 34 poe peale tehtud avaldust ning viimase kolme kuuga on nende poole pöördunud 66 Comfys pettunud tarbijat, kuid suurt abi ametist olla ei pruugi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700