• 14.11.22, 14:10

Tõnu Väät: Eesti e-poodide suureks eeliseks on kiire tarne ja eestikeelne klienditeenindus

Suurte välismaiste e-poodidega on Eesti kaupmeestel keeruline hinnas konkureerida, ent eeliseks võivad osutuda hea klienditeenindus ja kiirem tarneaeg, rääkis E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
  • E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
  • Foto: Raul Mee
Täna, 14. novembril algas E-smaspäev ning Väädi sõnul on osalejate arv suurem kui kunagi varem ja pakkumised on aina paremaks läinud. "Hea on see, et järjest enam tehakse allahindlusi kogu kaubale, mitte ainult osadele toodetele," rääkis ta, lisades, et kindlasti pole mõtet tooteid ka alla oma hinna müüa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele