Suurte välismaiste e-poodidega on Eesti kaupmeestel keeruline hinnas konkureerida, ent eeliseks võivad osutuda hea klienditeenindus ja kiirem tarneaeg, rääkis E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.

- E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät.
- Foto: Raul Mee
Täna, 14. novembril algas E-smaspäev ning Väädi sõnul on osalejate arv suurem kui kunagi varem ja pakkumised on aina paremaks läinud. "Hea on see, et järjest enam tehakse allahindlusi kogu kaubale, mitte ainult osadele toodetele," rääkis ta, lisades, et kindlasti pole mõtet tooteid ka alla oma hinna müüa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.