• 16.11.22, 14:53

Kus peitub ostupühade müügipotentsiaali tegelik püha graal?

Saabuv soodustuste ralli on seni olnud ettevõtetele üks magusamaid müügiaegu. Kuidas aga saabuvatele ostupühadele vastu minna olukorras, kus tarbija on viimase kümnendi hinnatundlikuim ning kus peitub tegelik müügiperioodi kullapada, rääkis Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova.
Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova
  • Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova
Tõusvate hindade ja murettekitava inflatsiooni valguses ei tule kellelegi üllatusena, et tarbija teeb käesoleval aastal valikuid oluliselt kalkuleeritumalt ja hinnatundlikumalt kui varem. Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova tõi välja, et vaadates lähenevaid ostupühi nagu must reede, Cyber Monday ja jõuluperiood, on eelmiste aastatega võrreldes pigem näha COVIDi-eelseid käitumismustreid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele