Autor: Aljona Kozlova • 16. november 2022

Kus peitub ostupühade müügipotentsiaali tegelik püha graal?

Saabuv soodustuste ralli on seni olnud ettevõtetele üks magusamaid müügiaegu. Kuidas aga saabuvatele ostupühadele vastu minna olukorras, kus tarbija on viimase kümnendi hinnatundlikuim ning kus peitub tegelik müügiperioodi kullapada, rääkis Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova.
Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova

Tõusvate hindade ja murettekitava inflatsiooni valguses ei tule kellelegi üllatusena, et tarbija teeb käesoleval aastal valikuid oluliselt kalkuleeritumalt ja hinnatundlikumalt kui varem. Httpooli Meta Baltikumi haridusjuht Aljona Kozlova tõi välja, et vaadates lähenevaid ostupühi nagu must reede, Cyber Monday ja jõuluperiood, on eelmiste aastatega võrreldes pigem näha COVIDi-eelseid käitumismustreid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757