Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Researchi korraldatud Põjamaade suurimal müügikonverentsil tõi trendivaatleja ja futurist Henrik Larsson-Broman välja viis usalduse dimensiooni, mis muudavad B2B müüki.
Larsson-Broman rääkis, et ilma usalduseta ei ole ka äri. „Ebastabiilsetel aegadel saab usaldusest peamine konkurentsieelis. Kuid mis paneb sind usaldama müügiinimest või mis paneb usaldama enda koostööpartnerit?,“ küsis ta. Jätkates, mida tähendab see, kui keegi ütleb, et usaldan sind või sinu ettevõtet?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.