• 09.12.22, 09:54

Kuidas kasvatada usaldust ning B2B müüki?

Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Researchi korraldatud Põjamaade suurimal müügikonverentsil tõi trendivaatleja ja futurist Henrik Larsson-Broman välja viis usalduse dimensiooni, mis muudavad B2B müüki.
Henrik Larsson-Broman
  • Henrik Larsson-Broman
Larsson-Broman rääkis, et ilma usalduseta ei ole ka äri. „Ebastabiilsetel aegadel saab usaldusest peamine konkurentsieelis. Kuid mis paneb sind usaldama müügiinimest või mis paneb usaldama enda koostööpartnerit?,“ küsis ta. Jätkates, mida tähendab see, kui keegi ütleb, et usaldan sind või sinu ettevõtet?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele