Autor: Maarit Eerme • 9. detsember 2022

Kuidas kasvatada usaldust ning B2B müüki?

Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Researchi korraldatud Põjamaade suurimal müügikonverentsil tõi trendivaatleja ja futurist Henrik Larsson-Broman välja viis usalduse dimensiooni, mis muudavad B2B müüki.
Henrik Larsson-Broman

Larsson-Broman rääkis, et ilma usalduseta ei ole ka äri. „Ebastabiilsetel aegadel saab usaldusest peamine konkurentsieelis. Kuid mis paneb sind usaldama müügiinimest või mis paneb usaldama enda koostööpartnerit?,“ küsis ta. Jätkates, mida tähendab see, kui keegi ütleb, et usaldan sind või sinu ettevõtet?

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757