Möödunud aasta murrangulisus muutis inimeste ostuharjumusi ja ostukorvi sisu. Kantari ülemaailmne tarbijaturu paneel näitab meile kolme muutust inimeste ostukäitumise juures.
2022 oli suurte uudiste aasta – nii palju juhtus! Alates sõjast Ukrainas kuni koroonaviiruse jätkumise ja kõrge inflatsioonini. Ülemaailmne tarbijaturu paneel, mida Kantar läbi viib, aitab trendides selgust saada. Kuidas ettevõtted nende trendidega kohanevad, mõjutab paljuski nende edasisi tulemusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.