Karjääri suurima õppetunni sai Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits sajandivahetuse paiku, kui tema juhitud poeketid Spar ja Rema 1000 läksid pankrotti. Praegust majandusolukorda Pärnits kriisiks ei pea, ta on kindel, et edasi läheb paremaks.
Pärnits tõdes, et selle üle, mis siis valesti tehti, mõtleb ta ilmselt surmani. Tagantjärele arvab ta, et toona tehti Eesti arengus valesid samme. Samas hakkasid kaubanduses tulema turule suuremad tegijad ja väiksemad hakkasidki ära kustuma.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.