Karjääri suurima õppetunni sai Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits sajandivahetuse paiku, kui tema juhitud poeketid Spar ja Rema 1000 läksid pankrotti. Praegust majandusolukorda Pärnits kriisiks ei pea, ta on kindel, et edasi läheb paremaks.
Pärnits tõdes, et selle üle, mis siis valesti tehti, mõtleb ta ilmselt surmani. Tagantjärele arvab ta, et toona tehti Eesti arengus valesid samme. Samas hakkasid kaubanduses tulema turule suuremad tegijad ja väiksemad hakkasidki ära kustuma.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.