Karjääri suurima õppetunni sai Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits sajandivahetuse paiku, kui tema juhitud poeketid Spar ja Rema 1000 läksid pankrotti. Praegust majandusolukorda Pärnits kriisiks ei pea, ta on kindel, et edasi läheb paremaks.
Pärnits tõdes, et selle üle, mis siis valesti tehti, mõtleb ta ilmselt surmani. Tagantjärele arvab ta, et toona tehti Eesti arengus valesid samme. Samas hakkasid kaubanduses tulema turule suuremad tegijad ja väiksemad hakkasidki ära kustuma.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.