• 15.03.23, 11:35

Külm kõne vs turunduskiri

Nii kõned kui ka e-kirjad täiesti uutele adressaatidele on meetod, mis aitab leida uusi potentsiaalseid kliente, kes ei ole varasemalt sinu äriga kokku puutunud. Kuigi mõlemad lähenemisviisid võivad olla müügivihjete ja müükide tegemiseks sobivad, on mitu põhjust, miks n-ö külmad kõned osutuvad võrreldes külmade e-kirjadega sageli tõhusamateks, kirjutab Fontakt partner Rene Sildvee.
Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel
  • Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel

Isiklik kontakt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele