• 15.03.23, 11:35

Külm kõne vs turunduskiri

Nii kõned kui ka e-kirjad täiesti uutele adressaatidele on meetod, mis aitab leida uusi potentsiaalseid kliente, kes ei ole varasemalt sinu äriga kokku puutunud. Kuigi mõlemad lähenemisviisid võivad olla müügivihjete ja müükide tegemiseks sobivad, on mitu põhjust, miks n-ö külmad kõned osutuvad võrreldes külmade e-kirjadega sageli tõhusamateks, kirjutab Fontakt partner Rene Sildvee.
Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel
  • Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel

Isiklik kontakt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele