• 15.03.23, 11:35

Külm kõne vs turunduskiri

Nii kõned kui ka e-kirjad täiesti uutele adressaatidele on meetod, mis aitab leida uusi potentsiaalseid kliente, kes ei ole varasemalt sinu äriga kokku puutunud. Kuigi mõlemad lähenemisviisid võivad olla müügivihjete ja müükide tegemiseks sobivad, on mitu põhjust, miks n-ö külmad kõned osutuvad võrreldes külmade e-kirjadega sageli tõhusamateks, kirjutab Fontakt partner Rene Sildvee.
Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel
  • Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel

Isiklik kontakt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele