• 15.03.23, 11:35

Külm kõne vs turunduskiri

Nii kõned kui ka e-kirjad täiesti uutele adressaatidele on meetod, mis aitab leida uusi potentsiaalseid kliente, kes ei ole varasemalt sinu äriga kokku puutunud. Kuigi mõlemad lähenemisviisid võivad olla müügivihjete ja müükide tegemiseks sobivad, on mitu põhjust, miks n-ö külmad kõned osutuvad võrreldes külmade e-kirjadega sageli tõhusamateks, kirjutab Fontakt partner Rene Sildvee.
Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel
  • Rene Sildvee toob välja 6 põhjust, miks teha külm kõne turunduskirja asemel

Isiklik kontakt

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele