Seoses keerulise majanduskeskkonna ja tarbijate sooviga oma kulusid hajutada, on kasvanud “osta kohe, maksa hiljem” lahenduste osakaal pea kaks korda. Makselahendust kasutatakse üha enam ka väiksemate ostude puhul.
Maksekeskuse statistika näitab, et „osta kohe, maksa hiljem“ tehingute osakaal on aastatagusega võrreldes enam kui kahekordistunud. “Põhjustena võib välja tuua kasvava inflatsiooni ja ebakindluse tarbimises, mis sunnib inimesi otsima võimalusi maksete ajatamiseks pikemale perioodile,” lausus Maksekeskuse müügi- ja turundusjuht Kuldar Kullasepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.