Seoses keerulise majanduskeskkonna ja tarbijate sooviga oma kulusid hajutada, on kasvanud “osta kohe, maksa hiljem” lahenduste osakaal pea kaks korda. Makselahendust kasutatakse üha enam ka väiksemate ostude puhul.
Maksekeskuse statistika näitab, et „osta kohe, maksa hiljem“ tehingute osakaal on aastatagusega võrreldes enam kui kahekordistunud. “Põhjustena võib välja tuua kasvava inflatsiooni ja ebakindluse tarbimises, mis sunnib inimesi otsima võimalusi maksete ajatamiseks pikemale perioodile,” lausus Maksekeskuse müügi- ja turundusjuht Kuldar Kullasepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.