Seoses keerulise majanduskeskkonna ja tarbijate sooviga oma kulusid hajutada, on kasvanud “osta kohe, maksa hiljem” lahenduste osakaal pea kaks korda. Makselahendust kasutatakse üha enam ka väiksemate ostude puhul.
Maksekeskuse statistika näitab, et „osta kohe, maksa hiljem“ tehingute osakaal on aastatagusega võrreldes enam kui kahekordistunud. “Põhjustena võib välja tuua kasvava inflatsiooni ja ebakindluse tarbimises, mis sunnib inimesi otsima võimalusi maksete ajatamiseks pikemale perioodile,” lausus Maksekeskuse müügi- ja turundusjuht Kuldar Kullasepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.