Seoses keerulise majanduskeskkonna ja tarbijate sooviga oma kulusid hajutada, on kasvanud “osta kohe, maksa hiljem” lahenduste osakaal pea kaks korda. Makselahendust kasutatakse üha enam ka väiksemate ostude puhul.
Maksekeskuse statistika näitab, et „osta kohe, maksa hiljem“ tehingute osakaal on aastatagusega võrreldes enam kui kahekordistunud. “Põhjustena võib välja tuua kasvava inflatsiooni ja ebakindluse tarbimises, mis sunnib inimesi otsima võimalusi maksete ajatamiseks pikemale perioodile,” lausus Maksekeskuse müügi- ja turundusjuht Kuldar Kullasepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.