• 27.03.23, 13:28

Kas sina oled nende klient? Kolm suurt ketti räägivad oma lojaalsusprogrammidest

Milline on tänapäeval hea lojaalsusprogramm? Hiljuti tegi Rahva Raamat oma kliendiporgrammi täiesti ringi. Miks ja kuidas ettevõte seda muutis, uurime järele. Oma lojaalsusprogrammidest räägivad ka Prisma ja Alexela.
Rahva Raamat uuendas eelmise aasta lõpus enda kliendiprogrammi
  • Rahva Raamat uuendas eelmise aasta lõpus enda kliendiprogrammi

Rahva Raamat: kliendid ootavad lojaalsusprogammist reaalset lojaalsuse hindamist!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele