Autor: Helen Külaots • 27. märts 2023

Kas sina oled nende klient? Kolm suurt ketti räägivad oma lojaalsusprogrammidest

Milline on tänapäeval hea lojaalsusprogramm? Hiljuti tegi Rahva Raamat oma kliendiporgrammi täiesti ringi. Miks ja kuidas ettevõte seda muutis, uurime järele. Oma lojaalsusprogrammidest räägivad ka Prisma ja Alexela.
Rahva Raamat uuendas eelmise aasta lõpus enda kliendiprogrammi

Rahva Raamat: kliendid ootavad lojaalsusprogammist reaalset lojaalsuse hindamist!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700