Raha paneb rattad käima: ettevõte maksab iga rattaga tööl käidud päeva eest preemiat
Spordi- ja vabaajatarvete kett Hawaii Express otsustas viia ettevõtte aktiivseid eluviise väärtustava kultuuri uuele tasemele ning hakkab maksma töötajatele lisatasu iga päeva eest, mil tööle tullakse jalgrattaga.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.