• 31.03.23, 09:46

R-Kioski frantsiisipidaja: liiga tihti ei tule inimesed üldse töövestlusele kohale

Uue töötaja valimine ei ole lihtne mitmel põhjusel, ütles R-Kioski aasta frantsiisipidaja auhinna saanud Evi Laurimann ning lisas, et enda sisetunnet tuleb usaldada, sest kui jutu järgi on kõik korras, aga sisetunne ütleb muud siis nii ongi. Tal on väga hea meel ägedate noorte töötajate pärast, kellelt on ta ka ise palju õppinud.
R-Kioski aasta frantsiisipidaja Evi Laurimann
  • R-Kioski aasta frantsiisipidaja Evi Laurimann
Tunnustuse tõid ennekõike tugevad majandustulemused ning väga kõrgel tasemel teenindus. Uurisime Laurimannilt, mis on tema edu saladus ning millised on frantsiisipidamise võlud ja valud.
Edasi lugemiseks logi sisse või vormista tellimus.

Kaubandus.ee tellijana saad:

  • Lugeda kaubanduse trendidest, edulugudest ja olulistest muudatustest
  • Ülevaateid valdkonna TOPidest ja raportitest
  • Kuulata podcaste valdkonna asjatundjatega
  • Järelvaadata konverentside videoettekandeid

Vaata lähemalt, mida Kaubanduse digipakett sisaldab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 07:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele