• 31.03.23, 09:46

R-Kioski frantsiisipidaja: liiga tihti ei tule inimesed üldse töövestlusele kohale

Uue töötaja valimine ei ole lihtne mitmel põhjusel, ütles R-Kioski aasta frantsiisipidaja auhinna saanud Evi Laurimann ning lisas, et enda sisetunnet tuleb usaldada, sest kui jutu järgi on kõik korras, aga sisetunne ütleb muud siis nii ongi. Tal on väga hea meel ägedate noorte töötajate pärast, kellelt on ta ka ise palju õppinud.
R-Kioski aasta frantsiisipidaja Evi Laurimann
  • R-Kioski aasta frantsiisipidaja Evi Laurimann
Tunnustuse tõid ennekõike tugevad majandustulemused ning väga kõrgel tasemel teenindus. Uurisime Laurimannilt, mis on tema edu saladus ning millised on frantsiisipidamise võlud ja valud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele