Eelmisel aastal alanud kulubaasi kasvamisest hoolimata lubas Selveri juht Kristi Lomp Äripäeva hommikuprogrammis, et järjepidevalt tõstetakse palku 8-10% aastas.

- Selveri juht Kristi Lomp kinnitab, et järjepidevalt tõstetakse palku 8-10% aastas.
- Foto: Liis Treimann
Konkursi Parim juht 2023 nominent Lomp kinnitas Äripäeva hommikuprogrammis, et Selveril läheb keerulisi aegu arvestades päris kenasti. "Sisse tuleb hästi ja välja läheb ka päris korralikult," ütles ta. "Meie tulude pool on praegu päris heas seisus. Kliendid ostavad meie jaoks piisavalt kaupu. Suuremaks muutuseks on eelmisest aastast olnud suurenenud kulubaasiga toimetulek. See on väljakutse, millega ettevõtte siseselt kõige rohkem tegeleme."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hetkel remondi tõttu suletud Järve Selver pole olnud lihtsalt tavaline kauplus, vaid jaekaubanduse lipulaev ja kogukonnakeskus. Peetri Selveri juhataja Anneli Juhkam ja sisekontrolli osakonna juhataja Katrin Kuusk meenutavad, mis oli 23 aastat tagasi Järve Selveris teisiti ja kuidas on ostja selle ajaga muutunud.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.