• 14.04.23, 09:37

Nõo Lihatööstus pakub tänavu grillvorste eelmise suve hinnaga

Tänavusel grillhooajal mõjutab inimeste eelistusi kõige rohkem toodete hind. Seetõttu võib suveks ennustada suurt müügiedu grill- ja toorvorstidele ning linnulihast valmistatud toodetele, tõdes Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustükk prognoosib suvist müügiedu grill - ja toorvorstidele.
  • Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustükk prognoosib suvist müügiedu grill - ja toorvorstidele.
  • Foto: Nõo Lihatööstus
„Arvestades, et toidukorv on aastaga keskmiselt 20% kallinenud ning inimesed on sunnitud tegema ostuvalikuid rohkem hinnast lähtuvalt, pakub Nõo Lihatööstus tänavu grill- ja toorvorste eelmise suve hinnaga,“ ütles Kruustük.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.23, 16:48
Kaupmees: käibemaksu alandamine teeks toidu soodsamaks ja piiraks üldist inflatsiooni
Värskelt avaldatud statistika kohaselt mõjutas tarbijahinna kallinemist kõige enam toidukaupade hinnatõus. A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu kinnitusel saab hinnatõusu peatamiseks kehtestada toidule sarnaselt enamikule Euroopa riikidele madalama käibemaksu ning sellel oleks reaalne ja kohene mõju.
Uudised
  • 23.03.23, 10:21
Kõrge inflatsioon ei vähendanud inimeste valmisolekut rohetoodete eest rohkem maksta
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et Eesti inimesed peavad toodete ja teenuste valimisel nende keskkonnasõbralikkust oluliseks ja on valmis selle eest ka mõnevõrra rohkem tasuma. Samuti hindavad Eesti inimesed enda pühendumust keskkonnahoiule kõrgelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele