Nõo Lihatööstus pakub tänavu grillvorste eelmise suve hinnaga
Tänavusel grillhooajal mõjutab inimeste eelistusi kõige rohkem toodete hind. Seetõttu võib suveks ennustada suurt müügiedu grill- ja toorvorstidele ning linnulihast valmistatud toodetele, tõdes Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustükk prognoosib suvist müügiedu grill - ja toorvorstidele.
Foto: Nõo Lihatööstus
„Arvestades, et toidukorv on aastaga keskmiselt 20% kallinenud ning inimesed on sunnitud tegema ostuvalikuid rohkem hinnast lähtuvalt, pakub Nõo Lihatööstus tänavu grill- ja toorvorste eelmise suve hinnaga,“ ütles Kruustük.
Värskelt avaldatud statistika kohaselt mõjutas tarbijahinna kallinemist kõige enam toidukaupade hinnatõus. A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu kinnitusel saab hinnatõusu peatamiseks kehtestada toidule sarnaselt enamikule Euroopa riikidele madalama käibemaksu ning sellel oleks reaalne ja kohene mõju.
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et Eesti inimesed peavad toodete ja teenuste valimisel nende keskkonnasõbralikkust oluliseks ja on valmis selle eest ka mõnevõrra rohkem tasuma. Samuti hindavad Eesti inimesed enda pühendumust keskkonnahoiule kõrgelt.
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.