• 18.04.23, 16:22

Uuring: lojaalne tarbija on kadumas

Uuringud kinnitavad, et viimased kriisiaastad on toonud tarbijate käitumisse märkimisväärsed muutused ning lojaalsus on asendumas parimate pakkumiste ja madalamate hindade eelistamisega, rääkis tänasel toiduainetööstuse aastakonverentsil AC Nielsen Eesti OÜ ärijuht Erlend Villems.
Nielsen Eesti tegevjuht Erlend Villems.
  • Nielsen Eesti tegevjuht Erlend Villems.
  • Foto: Raul Mee
Näiteks veebruaris Balti riikides läbi viidud NielsenIQ omnibussi uuring näitab, et pandeemia, sõda Ukrainas ning kõrge inflatsioon on pannud tarbijad oma käitumist muutma: üle poole küsitlenutest olid valmis harjumuspärast kauplust välja vahetama, kui mujal on paremad pakkumised. Veel aasta tagasi neid oli pisut üle 20%. Üle 60% on valmis ka muutma ka oma kaubamärgi eelistusi, otsides odavamaid alternatiive. Kasvab ka omamärgitoodete osakaal jaekettide sortimendis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.06.25, 10:08
ResQ äpp päästab müümata jäänud toidu – Selverist saab kaubakoti vaid mõne euro eest
Iga päev visatakse Eesti kauplustes ära toite, mis on söödavad, kuid mille kõlblikkusaeg hakkab läbi saama või mille välimus ei vasta enam täiuslikele standarditele. 2024. aastal päästeti ResQ platvormi kaudu üksnes Selveri poodides 40+ tonni toitu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele