• 19.04.23, 11:15

A1000 Market avab neljanda poe Tallinnas ja otsib veel laienemisvõimalusi

Odavpoodide kett A1000 Market avab Õismäe Kollases Keskuses neljapäeval, 20. aprillil oma Tallinnas neljanda ja Eestis 14. poe ning plaanib veel laieneda.
A1000 Market avab neljanda poe Tallinnas ja otsib veel laienemisvõimalusi
  • Foto: LIIS TREIMANN
A1000 Marketi juhi Tarmo Lauringu sõnul näitavad kaubanduskettide käibenumbrid, et inimesed on hakanud rohkem odavpoodides käima. „Näiteks kasvas A1000 Marketi käive esimeses kvartalis ilma uusi poode avamata ligi 20 protsenti, kui üldiselt oli sektor pigem tagasihoidlik,“ ütles Lauring ja lisas, et Õismäel avatakse kauplus senise Rimi poe asemel.

Seotud lood

Uudised
  • 14.04.23, 13:58
Kaupmehed peavad oluliseks võitlust ebaõiglaste maksudega
Täiendatud Maxima kommentaaridega.
Kaupmeeste hinnangud koalitsioonilepingus planeeritava käibemaksu tõustmise suhtes on erinevad, kuid tuuakse välja, et käibemaksu kõrval on olulisem võitlus ebaõiglaste maksudega ning sihtotstarve, milleks riik täiendavat tulu kasutab.
Uudised
  • 07.02.23, 16:48
Kaupmees: käibemaksu alandamine teeks toidu soodsamaks ja piiraks üldist inflatsiooni
Värskelt avaldatud statistika kohaselt mõjutas tarbijahinna kallinemist kõige enam toidukaupade hinnatõus. A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu kinnitusel saab hinnatõusu peatamiseks kehtestada toidule sarnaselt enamikule Euroopa riikidele madalama käibemaksu ning sellel oleks reaalne ja kohene mõju.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele