Rimi ootab idufirmade häkatonilt uusi innovaatilisi ideid
Baltimaade jaekett Rimi Baltic avab täna registreerimise 1 miljoni euro suuruse rahastusega häkatonile, et koostöös partnerite ja idufirmadega muuta ostlemine veel paremaks. Avasündmuse häkaton toimub 14.-16. juunil Riias.
Rimi Baltic investeerib kolme aasta jooksul miljon eurot arendustele, mis kujundavad ümber ja tugevdavad ettevõtte põhitegevusi. Selleks toimub juba juunikuus Riias esimene häkaton parimate ideede kasvatamiseks ja väljasõelumiseks. Tänasest kutsubki Rimi häkatonile osalema nii ambitsioonikaid üksikisikuid kui ka uuenduslike ideedega tiime ja idufirmasid, pakkudes võimalust luua koos Rimiga uusi ärilahendusi ning arendada oma tooteid ja teenuseid.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.