• 24.04.23, 16:23

Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme

Rimi Eesti formaadijuht Kaire Tero ütles saates Teeninduse teejuht, et  mis tahes kaebuse puhul Rimi teenindajate suunal kontrollitakse fakte ning kui leitakse, et  teenindaja pole teinud midagi valesti, siis oma teenindajat ka kaitstakse.
Rimi Eesti formaadijuht ütles, et kliendiga ei vaielda, aga oma töötaid kaitstakse.
  • Rimi Eesti formaadijuht ütles, et kliendiga ei vaielda, aga oma töötaid kaitstakse.
  • Foto: Andres Haabu
“Me ei vaidle kliendiga, aga me ei karista teenindajat isegi kui klient seda niimoodi näeb,” selgitas Tero taolisi juhtumeid. Tema sõnul võib iga teenindaja oma isiksuse tööle kaasa tuua, lubades näiteks emotsionaalsemat suhtlemisstiili juhul ei selle kaudu ei rünnata kedagi.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.23, 15:57
Teenindustreener: käitumisstiilide tundmine teeb paremaks teenindajaks
"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."
  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele