• 24.04.23, 16:23

Rimi formaadijuht: kliendiga me ei vaidle, aga oma töötajat kaitseme

Rimi Eesti formaadijuht Kaire Tero ütles saates Teeninduse teejuht, et  mis tahes kaebuse puhul Rimi teenindajate suunal kontrollitakse fakte ning kui leitakse, et  teenindaja pole teinud midagi valesti, siis oma teenindajat ka kaitstakse.
Rimi Eesti formaadijuht ütles, et kliendiga ei vaielda, aga oma töötaid kaitstakse.
  • Rimi Eesti formaadijuht ütles, et kliendiga ei vaielda, aga oma töötaid kaitstakse.
  • Foto: Andres Haabu
“Me ei vaidle kliendiga, aga me ei karista teenindajat isegi kui klient seda niimoodi näeb,” selgitas Tero taolisi juhtumeid. Tema sõnul võib iga teenindaja oma isiksuse tööle kaasa tuua, lubades näiteks emotsionaalsemat suhtlemisstiili juhul ei selle kaudu ei rünnata kedagi.

Seotud lood

Uudised
  • 24.04.23, 15:57
Teenindustreener: käitumisstiilide tundmine teeb paremaks teenindajaks
"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."
  • ST
Sisuturundus
  • 16.07.25, 12:10
Mugav ja soodne makselahendus e-kaupmeestele – pangalingid LHVst
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele