"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."

- DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link kinnitas, et enda käitumisstiili tundes on võimalik konflikte vältida.
- Foto: Marko Mumm
DISC käitumisprofiili analüüs põhineb teoorial, et see, kuidas inimesed mingis olukorras käituvad ja millised on nende emotsionaalsed reaktsioonid, põhineb nende käitumisstiilil. Selle järgi jaotatakse inimesed nelja tüübi vahel: domineeriv, sotsiaalne, stabiilne ja analüütiline.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
"Klienditeenindus on kokkuleppimata termin ning selle tähendus sõltub paljudest teguritest. Kogu elu on aga teenindamine," ütles restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus teenindusjuht Rain Tunger eilsel Teeninduskonverentsil.
"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.