• 24.04.23, 15:57

Teenindustreener: käitumisstiilide tundmine teeb paremaks teenindajaks

"80% konfliktidest on tingitud kehvast suhtlemisoskusest," ütles DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link Teeninduskonverentsil 2023. "Enda käitumise teadlik kohandamine aitab kaasa suurepärase teeninduse õnnestumisele."
DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link kinnitas, et enda käitumisstiili tundes on võimalik konflikte vältida.
  • DISC koolitaja ja teenindustreener Tene Link kinnitas, et enda käitumisstiili tundes on võimalik konflikte vältida.
  • Foto: Marko Mumm
DISC käitumisprofiili analüüs põhineb teoorial, et see, kuidas inimesed mingis olukorras käituvad ja millised on nende emotsionaalsed reaktsioonid, põhineb nende käitumisstiilil. Selle järgi jaotatakse inimesed nelja tüübi vahel: domineeriv, sotsiaalne, stabiilne ja analüütiline.

Seotud lood

Uudised
  • 20.04.23, 11:55
Rain Tunger: terve elu on teenindamine
"Klienditeenindus on kokkuleppimata termin ning selle tähendus sõltub paljudest teguritest. Kogu elu on aga teenindamine," ütles restoranide Rataskaevu 16, Väike Rataskaevu ja Pegasus teenindusjuht Rain Tunger eilsel Teeninduskonverentsil.
Uudised
  • 16.05.22, 16:30
Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?
"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 12:44
Selver tähistab Eesti toidu kuud soodushindadega
Septembris toimub Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi eestvedamisel 11. korda Eesti toidu kuu. Selver liitub traditsioonilise algatusega – pakub mitmetele Eesti toodetele soodsamaid hindu ning tutvustab erinevaid tootjaid ja maitseid, mida võiks proovida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele