• 16.05.22, 16:30

Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?

"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.
Müügitreener Urmas Kamdron
  • Müügitreener Urmas Kamdron
  • Foto: Marko Mumm/Meediafoto
Kamdron tõi kõigepealt välja, millal me oleme professionaalid. Näitena tõi ta Rootsi professor Anders Ericssoni 10 000 tunni reegli, mida on tema sõnul üritatud ka ümber lükata. “Mina olen seda meelt, et see reegel kehtib. Kui mõtlete korraks oma tavalisele müügikohtumiste päevale, ehk siis 10 000 tundi intensiivset praktikat selles, milles tahad hea olla. Minu parimal päeval oleks kolm müügikohtumist. See tähendaks seda, et ma saaksin kolm tundi päevas praktiseerida intensiivselt midagi, milles tahan väga hea olla, ehk kuidas inimestele informatsiooni edasi anda, kuidas neid veenda ja jõuda tellimuseni,” sõnas ta. “Kui teete kiire jagamise, siis mul läheb ikka üle kümne aasta aega, et heaks saada. Kas 10 aastat on vajalik? Ma ei ole selles nii kindel. Küsimus on selles, et tänane mentaliteet on see, et tahan kiirelt oma oskusi kätte saada. Lihtsalt mõned oskused ei tule nii kiiresti kätte. Sa pead neid praktiseerima ja kui korra müügitöölt kõrvale astud, siis lähed rooste.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele