"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.

- Müügitreener Urmas Kamdron
- Foto: Marko Mumm/Meediafoto
Kamdron tõi kõigepealt välja, millal me oleme professionaalid. Näitena tõi ta Rootsi professor Anders Ericssoni 10 000 tunni reegli, mida on tema sõnul üritatud ka ümber lükata. “Mina olen seda meelt, et see reegel kehtib. Kui mõtlete korraks oma tavalisele müügikohtumiste päevale, ehk siis 10 000 tundi intensiivset praktikat selles, milles tahad hea olla. Minu parimal päeval oleks kolm müügikohtumist. See tähendaks seda, et ma saaksin kolm tundi päevas praktiseerida intensiivselt midagi, milles tahan väga hea olla, ehk kuidas inimestele informatsiooni edasi anda, kuidas neid veenda ja jõuda tellimuseni,” sõnas ta. “Kui teete kiire jagamise, siis mul läheb ikka üle kümne aasta aega, et heaks saada. Kas 10 aastat on vajalik? Ma ei ole selles nii kindel. Küsimus on selles, et tänane mentaliteet on see, et tahan kiirelt oma oskusi kätte saada. Lihtsalt mõned oskused ei tule nii kiiresti kätte. Sa pead neid praktiseerima ja kui korra müügitöölt kõrvale astud, siis lähed rooste.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.