Autor: Merilin Merila • 16. mai 2022

Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?

"Enne, kui hakata kliendile midagi müüma, tuleb temaga kõigepealt tuttavaks saada," ütles müügitreener Urmas Kamdron Teeninduskonverentsil 2022, kus ta tõi välja tähtsamad punktid selle kohta, kuidas kliendiga parem kontakt saavutada.
Müügitreener Urmas Kamdron
Foto: Marko Mumm/Meediafoto

Kamdron tõi kõigepealt välja, millal me oleme professionaalid. Näitena tõi ta Rootsi professor Anders Ericssoni 10 000 tunni reegli, mida on tema sõnul üritatud ka ümber lükata. “Mina olen seda meelt, et see reegel kehtib. Kui mõtlete korraks oma tavalisele müügikohtumiste päevale, ehk siis 10 000 tundi intensiivset praktikat selles, milles tahad hea olla. Minu parimal päeval oleks kolm müügikohtumist. See tähendaks seda, et ma saaksin kolm tundi päevas praktiseerida intensiivselt midagi, milles tahan väga hea olla, ehk kuidas inimestele informatsiooni edasi anda, kuidas neid veenda ja jõuda tellimuseni,” sõnas ta. “Kui teete kiire jagamise, siis mul läheb ikka üle kümne aasta aega, et heaks saada. Kas 10 aastat on vajalik? Ma ei ole selles nii kindel. Küsimus on selles, et tänane mentaliteet on see, et tahan kiirelt oma oskusi kätte saada. Lihtsalt mõned oskused ei tule nii kiiresti kätte. Sa pead neid praktiseerima ja kui korra müügitöölt kõrvale astud, siis lähed rooste.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700