• 30.07.25, 10:00

GALERII: Läänemaa väravas avati Circle K uusim tankla

Circle K avas Läänemaal Ristil uue täisteenindusjaama, mis on ettevõtte 66. täisteenust pakkuv jaam Eestis. Jaam on avatud ööpäevaringselt ning kogu jaama investeeringu suuruseks kujunes ligi 2 miljonit eurot.
Lisaks Haapsalus olevale täisteenindusjaamale on nüüd Circle K jaam ka Ristil.
  • Lisaks Haapsalus olevale täisteenindusjaamale on nüüd Circle K jaam ka Ristil.
  • Foto: Andres Raudjalg
Vastavatud jaama näol on tegemist Circle K teise täisteenindusjaamaga Läänemaal, kokku koos automaatjaamadega on ettevõttel nüüd üle Eesti 82 tanklat. Circle K Baltikumi kaubandusdirektor ja juhatuse liige Piret Kask usub, et Risti jaamast saab kiirelt üks suurema külastatavusega jaamu kogu piirkonnas.

Seotud lood

Uudised
  • 18.06.25, 13:13
Cirkle K: alaealiste tung suvetööle on suurem kui kunagi varem
Sel aastal on märgata alaealiste ja keskkoolinoorte senisest suuremat tungi hooajatöödele. Igal aastal üle saja suveabilise vajav Circle K aga näeb, et kuigi tung on suur, ei sobi kiireloomuline töö igaühele.
Uudised
  • 30.05.25, 13:44
Circle K: inimene ostab aina enam kampaaniate ajal varusid
Klient on hakanud osteldes üha rohkem otsima kombopakkumisi ja soetama varusid kampaania ajal, teatas Circle K.
Uudised
  • 04.02.25, 12:54
Cirkle K peab Lätis mastaapseid laienemisplaane
Kütusemüüjad Circle K ja Astarte-Nafta esitasid Läti konkurentsiametile taotluse 26 Astarte-Nafta teenindusjaama müügiks Läti Circle K ettevõttele. Tehingu toimumiseks on vajalik konkurentsiameti eelnev heakskiit.
Uudised
  • 18.12.24, 12:44
Circle K kaubandusdirektor: müük ei kinnita Leedu tarbija eestlastest tugevamat kindlustunnet | Vastupidi
Kuigi statistika järgi on eestlaste tarbimiskindlustunne Euroopa üks madalamaid ja Leedus Balti riikide kõige kõrgem, siis meie näitel kliendikäitumisi riigiti analüüsides seda ei näe, ütles Circle K Balti riikide kaubandusdirektor ja juhatuse liige Piret Kask.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele