• 18.06.25, 13:13

Cirkle K: alaealiste tung suvetööle on suurem kui kunagi varem

Sel aastal on märgata alaealiste ja keskkoolinoorte senisest suuremat tungi hooajatöödele. Igal aastal üle saja suveabilise vajav Circle K aga näeb, et kuigi tung on suur, ei sobi kiireloomuline töö igaühele.
Teenindaja
  • Teenindaja
  • Foto: Bimo Luki
Circle K personalipartner Riin Soostar nendib, et sel aastal otsivad kõige elavamalt endale suvetööd alaealised keskkoolinoored, kes kirjutavad ettevõttele otse ning uurivad, millistel tingimustel oleks võimalik suvel endale taskuraha teenida. Suurem tööotsimislaine läks lahti juba aasta alguses ning ei ole siiani vaibunud.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.25, 14:31
Jaekaubandust räsib vargustelaine. Suurim möll toimub toidupoodides
Kaupmehed räägivad üha suuremate turvameetmete kuludest, mille maksavad paraku kinni ausad inimesed.
Varguste arv on jõudsalt kasvanud, eriti toidupoodides ja tööstuskaupade sektoris. Tegutsevad üha osavamad ja organiseeritumad varaste grupid, kelle tegevus toob kaupmeestele suurt kahju ja sunnib neid pidevalt turvameetmeid täiustama.
Uudised
  • 17.06.25, 15:17
Coop vähendas ületellimist, parandas toodete saadavust ning hoidis kokku 15 000 töötundi
Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.
TOP
  • 18.06.25, 12:32
TOP 150 | Vaata kaupmehi, kes esimeses kvartalis enim makse maksid!
Loe, millised jae- ja hulgimüüjad ning automüüjad maksid 2025. aasta esimeses kvartalis kõige rohkem makse.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele