• 04.02.25, 12:54

Cirkle K peab Lätis mastaapseid laienemisplaane

Kütusemüüjad Circle K ja Astarte-Nafta esitasid Läti konkurentsiametile taotluse 26 Astarte-Nafta teenindusjaama müügiks Läti Circle K ettevõttele. Tehingu toimumiseks on vajalik konkurentsiameti eelnev heakskiit.
Cirkle K teenindusjaam
  • Cirkle K teenindusjaam
  • Foto: Liis Treimann
Circle K Läti juhatuse esimehe Skirmantas Mačiukase sõnul soovib tanklakett Lätis laieneda ning ühtlasi äriklientidele pakkuda paremat teenindusjaamade katvust.

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.24, 12:44
Circle K kaubandusdirektor: müük ei kinnita Leedu tarbija eestlastest tugevamat kindlustunnet | Vastupidi
Kuigi statistika järgi on eestlaste tarbimiskindlustunne Euroopa üks madalamaid ja Leedus Balti riikide kõige kõrgem, siis meie näitel kliendikäitumisi riigiti analüüsides seda ei näe, ütles Circle K Balti riikide kaubandusdirektor ja juhatuse liige Piret Kask.
Uudised
  • 23.07.24, 12:30
Olerex suunab kliente tegema keskkonnateadlikumaid valikuid
Vähendamaks plastjäätmete poolt tekitatud keskkonnasaastet, õhutab Olerex kliente ostma klaasipesuvedelikku mitte plastkanistriga, vaid hoopis vastavast tankurist.
Uudised
  • 03.04.24, 19:02
Väo tankla restoranis töötab eesti keelt kõnelev robot Kratt
Olerexile kuuluvas Väo Keskuses asub kogukonnarestoran Sõlm, mis on Eestis mitmes mõttes ainulaadne: lisaks tippkoka poolt loodud menüüle pakub elamusi ka ettekandjana töötav robot Kratt.
Uudised
  • 25.01.24, 10:10
Circle K astub sotsiaalse eksperimendiga teenindajate kiusamise vastu
Balti riikides läbi viidud Circle K siseuuring näitas, et keskmiselt neli teenindajat kümnest on kogenud sobimatut käitumist klientide poolt. Olgugi, et ettevõte on juba mõned aastad probleemile aktiivselt tähelepanu pööranud ning töötanud välja töötjaid toetavad tugisüsteemid ja kursused, on olukord jätkuvalt murettekitav.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele