Balti riikides läbi viidud Circle K siseuuring näitas, et keskmiselt neli teenindajat kümnest on kogenud sobimatut käitumist klientide poolt. Olgugi, et ettevõte on juba mõned aastad probleemile aktiivselt tähelepanu pööranud ning töötanud välja töötjaid toetavad tugisüsteemid ja kursused, on olukord jätkuvalt murettekitav.

- Circle K tankla
- Foto: Liis Treimann
Hoolimata sellest, et töötajad saavad keeruliste olukordadega paremini hakkama, pole oma emotsioone teenindajate peal välja elavad kliendid kusagile kadunud. Circle K Eesti Baltikumi personalidirektori Piret Kase sõnul ei saa väita, et kõik inimesed teenindajatega halvasti käituvad. On väga palju kliente, kes on teenindajatega sõbralikud ning meeldivad. Samas on ebaõige käitumine saanud justkui hoo sisse ning kerged ebaviisakad nohisemised on asendunud kõvahäälse sõimu ja ebaviisakuste loopimisega.
25. jaanuaril kutsutakse inimesi üles kiusamist märkama sotsiaalse eksperimendiga, kuhu on kaasatud enam kui 260 Circle K teenindusjaama üle Baltikumi.
„Juhtumeid, kus klient on teenindajale halvasti öelnud või ebasobivalt käitunud, on olnud koguaeg, ent olukordi, kus kliendi reaktsioon on olnud eriti bravuurne, oli pigem harva. Täna on aga sagenenud olukorrad, kus klient elab oma emotsioone välja äärmiselt väljakutsuvalt tekitades teenindaja jaoks vägagi ebamugava olukorra,“ nentis Kask.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.