Teeninduskonverents
Teenindajad soovivad paremaid juhte ja mõistvamaid kliente
Teenindajad soovivad paremaid juhte ja mõistvamaid kliente
Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?
Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?
Klienditeenindus on kui mäng, kuid reeglid peavad paigas olema
Klienditeenindus on kui mäng, kuid reeglid peavad paigas olema
Galerii: Teeninduskonverents 2022
28. aprillil toimus Filmimuuseumis Teeninduskonverents, mis keskendus teemale "Minu parem mina?" Vaata meeleolukat galeriid, mis kohapeal toimus.
Millest tunned ära hea klienditeeninduse?
Teeninduskonverents 2022 esinejad jagavad oma isiklikke kogemusi ja professionaalset arvamust.
Südamega teeninduse suursponsor on Tele2
Teenindajad, kes on võtnud proaktiivse müügi omaks, lõikavad tohutult selle tegevuse vilju
Maarit Eerme
Kaubandus.ee juht-toimetaja
Tel: 51 44 884
[email protected]
Merilin Merila
Kaubandus.ee toimetaja
Tel: 5 105 933
[email protected]
Cätlin Puhkan
Kaubandus.ee reklaami müügijuht
Tel: 53 315 700
[email protected]