• 04.04.25, 12:11

Müügikoolitaja Raido Rõivas: ka köögimööbli tellimine võib kulgeda kliendisõbralikult

Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.
Raido Rõivas
  • Raido Rõivas
  • Foto: Erakogu
Köögimööbli tellimine on projekt, millega kaasneb sageli segadust, ootamatusi ja ajakulu. Vähem räägitakse neist juhtumitest, kus kõik sujub justkui iseenesest. Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivase kogemus Eesti ettevõttega Enterior tõestab, et isegi tehniliselt keerukas ja mitmeetapiline teenus võib olla kliendi jaoks lihtne, loogiline ja lõpuks lausa rõõmustav.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.25, 10:10
Teeninduse vitamiinid: kuidas karjuv klient koostööle saada?
Suurepärasest klienditeenindusest rääkides kujutleme enamasti sujuvaid ja meeldivaid vestlusi. Tegelikkus on aga sageli midagi muud – teeninduses tuleb ette olukordi, kus klient on vihane, rahulolematu või lihtsalt emotsionaalselt pinges. Just sellistes hetkedes peitub Tele2 klienditoe spetsialist Kristi Arula kogemuse põhjal võimalus kasvada ja õppida.
Arvamused
  • 30.07.19, 09:57
Kuidas mõõta klienditeeninduse efektiivsust?
Millised on teenindusprotsessi kriitilised kohad, mida tuleks kindlasti jälgida ja mõõta, sest just nendes kohtades kaotatakse kõige enam potentsiaalseid kliente. Arendusfirma Trendline juht Eero Palm toob välja, kuidas avastada klienditeeninduse kitsaskohad.
Uudised
  • 04.04.25, 11:23
Koolitaja Karmo Kivi: müü seda, mida ise fännad
2008. aastal sukeldus Karmo Kivi müügimaailma ja on sellest ajast saati jäänud truuks ühele lihtsale põhimõttele: müü ainult seda, mida ise fännad.
Uudised
  • 01.04.25, 12:31
Hübriidtöö teeninduses: millal on vaja päriselt kohal olla?
Hübriidtöö ajastul on kontoris kohtumisel oma väärtus – kui teha seda õigel ajal ja õigel põhjusel. Millal on füüsiline kohalolu teeninduses tõesti vajalik, räägib Elisa teenindusjuht Kristina Judina.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele