• 01.04.25, 12:31

Hübriidtöö teeninduses: millal on vaja päriselt kohal olla?

Hübriidtöö ajastul on kontoris kohtumisel oma väärtus – kui teha seda õigel ajal ja õigel põhjusel. Millal on füüsiline kohalolu teeninduses tõesti vajalik, räägib Elisa teenindusjuht Kristina Judina.
Kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina, keda Heateenindus.ee hiljuti tunnustas hea töö eest teenindusjuhina
  • Kirjutab Elisa teeninduse valdkonna juht Kristina Judina, keda Heateenindus.ee hiljuti tunnustas hea töö eest teenindusjuhina
  • Foto: Jake Farra
Kui varem peeti teenindust eelkõige füüsilise asukohaga seotud tööks, siis aastate jooksul oleme näidanud, et paindlikkus on võimalik pea igal ametikohal. Meil on töötajaid, kes tegid kaugtööd juba enne pandeemiat, ning neid, kes eelistavad siiani kontorikeskkonda.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.25, 10:10
Teeninduse vitamiinid: kuidas karjuv klient koostööle saada?
Suurepärasest klienditeenindusest rääkides kujutleme enamasti sujuvaid ja meeldivaid vestlusi. Tegelikkus on aga sageli midagi muud – teeninduses tuleb ette olukordi, kus klient on vihane, rahulolematu või lihtsalt emotsionaalselt pinges. Just sellistes hetkedes peitub Tele2 klienditoe spetsialist Kristi Arula kogemuse põhjal võimalus kasvada ja õppida.
Arvamused
  • 05.04.19, 08:15
Hea teeninduseni jõuab järjepidava tööga
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Arvamused
  • 30.07.19, 09:57
Kuidas mõõta klienditeeninduse efektiivsust?
Millised on teenindusprotsessi kriitilised kohad, mida tuleks kindlasti jälgida ja mõõta, sest just nendes kohtades kaotatakse kõige enam potentsiaalseid kliente. Arendusfirma Trendline juht Eero Palm toob välja, kuidas avastada klienditeeninduse kitsaskohad.
Saated
  • 07.02.23, 16:24
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
Keerulistes oludes peavad ettevõtjad veelgi enam pingutama, et kliente võita, ning üks eristumise võimalustest on teenindus. Küll aga on näha olnud, et kui aeg on raske, siis üks esimesi kohti, kust hakatakse raha kärpima, on koolitusread, selgub uhiuuest teenindusele keskenduva sarja "Teeninduse teejuht" avasaatest.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele