• 26.01.24, 09:04

Heal teenindusel on maasikate lõhn

Teeninduse aastakonverents 2024 toetab teenindajaid, et nad saaksid tõesti oma tööd armastada ja seda südamega teha. Et teenindusel oleks maasikate lõhn, nagu ütleb selle konverentsi särav jutujuht Helena Viiroja Tele2st.
Heal teenindusel on maasikate lõhn
Minu isiklikud parimad teeninduskogemused pärinevad Argentiina restoranist, Liiva kalapoest Muhus ja mobiilsest rehvivahetusest Elvise Abi. Kirjutan nendest kogemustest lõpus ka pisut lähemalt. Neid ühendab üks tunnus: teenindaja tegi oma tööd südamega. Teeninduse aastakonverentsi kokku pannes tulid need isiklikud kogemused mulle taas meelde ja sellest sündis idee teha programm, mis päriselt teenindajat ja teenindusjuhti selle väärt töö juures toetab ja et see konverents oleks ka omamoodi tänu.
Teeninduse aastakonverentsi lavale astuvad Eesti parimad teeninduskoolitajad. Näiteks Aasta Koolitaja 2022 Remo Ojaste räägib, kuidas eraldada ennast emotsioonidest, rahuneda, vaadata ringi ning teha otsus. See on oskus, mida on vaja treenida. Holistline juhtimiskoolitaja ja mentor Ivar Raav, kes on muide suurepärase raamatu „Juhtimise jalajälg“ autor, teeb ettekande „Kuidas teha tööd südamega, aga mitte võtta südamesse?“. Lisaks esinevad näitleja ja koolitaja Inga Lunge, müügitreener Rait Videvik, inimtüüpide häkker Kaido Kubri ja paljud teised suurepärased koolitajad, kellel teenindajatele väärt oskusi ja teadmisi jagada.
Eraldi sessioon on teenindusjuhtidele, kus fookuses viimase aja juhtimise kolm peamist suunda ja laval just nende suundade profid:
1. teenindusjuht kui superviisor, kes aitab olukordi mitte pekki keerata,
2. teenindusjuht kui coach, kes valdab suurepäraselt küsimuste kaudu juhtimist,
3. teenindusjuht kui mentor, kes õpetab kogemuse kaudu.
Samal ajal teenindusjuhtide sessiooniga saab teenindusrahvas valida endale meelepärase praktikumi. Näiteks jälgida klienditüüpide teatrit või õppida paremini tundma erinevate generatsioonide maailma läbi lõbusa mängu. Sest nagu Teeninduse aastakonverentsi pealkiri lubab, me jagame teenindusmaasikaid. Kõigil saab olema ka lõbus.
Aaa, ja et veel vinti peale keerata, teenindusrahvale esinevad kolm tippjuhti, kõik suurtest ja edukatest teenindusorganisatsioonidest: LHV, Tele2 ja SOL Baltics.
Tulles nüüd tagasi minu isiklike parimate teeninduskogemuste juurde, siis need on tegelikult väikesed asjad, mis muljet avaldasid. Mobiilse rehvivahetuse Elvise Abi teenindaja helistas tagasi, et kuna neil läheb minu probleemi lahendamisega pisut liiga kaua, suunab ta mind sõpradest konkurendi juurde. Oli juba ise kõik korda ajanud. Muhu Liiva kalapoes on alati tunne, et sa oled kliendina neile koju külla saabunud, et oled päriselt Muhusse jõudnud. Argentiina restorani teenindaja teadlikkus ja professionaalsus jättis tunde, et mind on sattunud teenindama selle restorani omanik. Nad kõik tegid oma tööd südamega. Ka Teeninduse Aastakonverentsil 2024 jagame parimaid teeninduskogemusi päris elust.
Kui oled klienditeenindusega mingil moel seotud, siis ole kindlasti 11. aprillil kohal. Teeninduse maasikad 2024 ootavad sind!
Vaata, kes esinevad ja mis teemad veel Teeninduse aastakonverentsil 2024 ette võtame SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele