Kui me räägime suurepärasest teenindusest, mõtleme sageli oskusele kuulata, lahendada probleeme ja täita kliendi soove. Kõige olulisem algab hoopis teenindaja seest – oskusest tulla toime oma mõtetega, emotsioonidega ja sisemise hirmuga, rääkis Mindset Fitnessi asutaja ja juht Kerdu Lenear.

- Mindset Fitnessi asutaja ja juht Kerdu Lenear
- Foto: Raul Mee
"Kui ma veel mängisin korvpalli, ei teadnud ma, et ka mõttemusklit saab treenida," rääkis Mindset Fitnessi asutaja ja juht, kelle kirg vaimse treeningu vastu kasvas välja tippspordist, klienditeenindusest ja elust endast. Täna jagab ta oma teadmisi paljudele, alates tippjuhtidest kuni esmaklassilise teeninduseni, pakkudes lihtsaid, kuid tõhusaid tehnikaid, kuidas tulla toime hirmude, enesekahtluse ja muude emotsionaalsete takistustega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Inimesed ei osta tooteid – nad ostavad paremat versiooni oma elust, ütles koolitaja ja ettevõtja Raido Rõivas Teeninduskonverentsil, kelle kogemus müügis ja müügijuhtimises ulatub rohkem kui 20 aasta taha. Oma inspireerivas esinemises tõi ta välja kolm võtmeelementi, mis aitavad lisamüüki teha nii, et klient tunneb end mõistetuna, mitte survestatuna.
Parim teenindus tuleb meie seest, arvab konverentsi Teenindus 2025 podcastis Tele 2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja. Tema vestluskaaslane, Eesti teeninduskultuuri evolutsiooni eestvedaja ja koolitaja Alar Ojastu toob välja, et ettevõtte tasandil teab tema vaid kahte vitamiini, mis teenindustiimides ka päriselt töötavad ja inimestele jõudu annavad.
Keerulised suhted, struktuursed probleemid ja läbipõlemist soodustavad konfliktid ei ole töökeskkonnas erand, vaid osa reaalsusest – neid ei tasu karta. Konflikte ei lahenda pelgalt koolitused ega rahulolu-uuringud, vaid aus vaade olukorrale ja valmisolek tegutseda, rääkis psühholoog Erik Rüütel.
Viimastel aastatel on Eesti inimeste hinnangud teeninduse kvaliteedile muutunud järjest kriitilisemaks. Tele2 tellitud ja Norstati läbi viidud hiljutistest uuringutest teeninduse üldise taseme ja klienditeenindajate arvamuse kohta selgub aga vastuolu: klientide rahulolu on vähenenud, samas kui teenindajad hindavad oma töö kvaliteeti üha kõrgemalt.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.