• 28.11.25, 12:07

Viru keskuse turundusjuht: ostupühade surve väsitab nii tarbijaid kui ka kaupmehi

Aastatega on mustast reedes saanud kontrollimatu tarbimislaine, mille kampaaniad algavad juba oktoobri lõpus ja tekitavad inimestes üha suuremat väsimust. Suur surve allahindlusi teha paneb ebamugavasse olukorda ka kaupmehed, rääkis Viru keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kärt Vilt.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Viru keskuse turundusjuht Kärt Vilt
  • Viru keskuse turundusjuht Kärt Vilt
  • Foto: Viru Keskus
Järjekordne must reede on taas kätte jõudnud. Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kärt Vilt tõdeb, et kunagisest ühekordsest ostupäevast on saanud pikk ja intensiivne kampaaniaperiood, mis väsitab üha enam tarbijaid. Tema sõnul ilmusid sel aastal esimesed musta reede pakkumised juba oktoobri lõpus. „Mul on tunne, et see on kerkinud üheks suureks utoopiliseks mulliks,” ütleb ta. Pikale veninud allahindlusperiood mõjutab inimeste psüühikat, kuna stressiolukorras tehtud otsused on impulsiivsemad ja otsustamislävi madalam kui tavaliselt, tõdes Vilt.

Seotud lood

Uudised
  • 24.09.24, 14:43
Eurooplaste garderoob muutub kallimaks ja pikaajalisemaks
Euroopa Liidu uued regulatsioonid tekstiili valdkonnas kujundavad ümber senist moekasutust ja kuulutavad sõja kiirele moetööstusele.
Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 03.06.24, 11:52
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Uudised
  • 11.04.24, 15:25
Kaupluste juhid eelistavad ostupaanika asemel kestlikku allahindlust
Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele