• 11.04.24, 15:25

Kaupluste juhid eelistavad ostupaanika asemel kestlikku allahindlust

Me ei näinud tulevast kriisi ette - eelarve oli liiga suur, seepärast pidime ka meie tavalisest suuremaid allahindlusi tegema, tunnistas Põldma Kaubanduse juht Heinar Põldma.
Põldma Kaubanduse juhatuse liige ja omanik Heinar Põldma
  • Põldma Kaubanduse juhatuse liige ja omanik Heinar Põldma
  • Foto: Põldma Kaubanduse AS
Põldma Kaubanduse juhatuse liige ja omanik Heinar Põldma tunnistas, et kuigi ärikogemust on turjal juba kolmkümmend aastat, on ka tema eelarvet kinnitades eksinud. Näiteks olid eesmärgid mullu sügis-talvel liiga suured. „Siis pidime tegema tavapärasest suuremaid allahindlusi, et saavutada läbimüügi eesmärke,“ paljastas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.24, 15:40
Alexela: allahindlusprotsentidega manipuleerimise tulemus on hüplik müügitulu
Kehval ajal kliente kaotada ei tohi, allahindlusprotsentidega manipuleerimine muudab aga müügitulu hüplikuks, analüüsis Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna kaupmeeste massiivset “aletamist”.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:10
Veerand sajandit koos Prismaga
25 aastat tagasi, 2000. aasta sügisel, avati Tallinnas kaks uut kauplust – Sikupilli ja Rocca al Mare Prisma. Need olid Eestis midagi täiesti teistsugust: suured, valgusküllased ja laiade riiulivahedega hüpermarketid, kus sai ühest kohast nii toidu kui ka tööstuskauba.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele