Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Majandusliku ebastabiilsuse tõttu pärast mitmeid suuri kriise, on mitmed moeloojad sunnitud klientide tagasikutsumiseks tegema eriti suuri pingutusi. Põldma Kaubanduse omanik ja juht Heinar Põldma selgitas, et otsusega hindu mitte tõsta, on suurim väljakutse sel aastal olnud käibe vähenemine 10% ning kulude suurenemine ja ka maksutõus. „Tarbijad külastavad kauplusi keskmiselt 20% vähem ja valivad soodsamaid tooteid. Outletide ja e-poe käive on suurenenud 10%,“ kinnitas Põldma.
Kodumaise ostu-müügiplatvormi Yaga 2023. aasta statistika näitab, et jätkusuutlik tarbimine ning järelturul müümine ja ostlemine on eestlaste seas laialdaselt omaks võetud.
8. mail toimub E-kaubanduse UX konverents, kus selgub, kes on Eesti kõige kasutajasõbralikumad e-poed kuues erinevas kategoorias ning ka kategooriate ülene kõige kasutajasõbralikum e-pood. Vaata, kes astuvad võistlustulle.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.