Moe- ja sisustustustoodete kaubamärk Sinsay avas 22. augustil Nautica keskuses uue ja suurema kaubavalikuga poe, kus kliente ootab muu hulgas ka kaubamärgi parima ja rikkalikuima valikuga koduosakond Eestis.
Eesti inimene teeb vähem emotsionaalseid oste, ostud on pigem läbimõeldud ning kliendid tulevad poodidesse varasemast sihikindlamalt. Sellele vaatamata plaanib LPP Estonia kasvada ka 2024. aastal. Ettevõtte juhi Svetlana Malatoki sõnul tuleb üks osa nende kasvust koos uute kaupluste avamisega.
Astri keskuse teisel korrusel avatud Sinsay kauplus kasvas pea tuhat ruutmeetrit suuremaks ja pakub narvakatele varasemast laiemat valikut naiste, meeste ja laste rõivaid ning kodusisustuskaupu. Värskenduskuuri järel on Astri keskuse kauplus suuruselt teine Sinsay Eestis.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.