Kodumaise ostu-müügiplatvormi Yaga 2023. aasta statistika näitab, et jätkusuutlik tarbimine ning järelturul müümine ja ostlemine on eestlaste seas laialdaselt omaks võetud.

- Yaga tegi suve alguses Apolloga raamaturingluse kampaania, mille kaudu suunati raamatute eluiga platvormil pikendama. Raamatute kategooria kuulutuste maht kasvas koostööle eelneva perioodiga võrreldes 17%.
- Foto: Karolin Koster
Yaga 2023. aasta statistikast selgub, et ainuüksi lõppeval aastal saadeti uuele ringile enam kui pool miljonit toodet. Seda on kaks korda rohkem kui mullu. Suurima osa ligi kolmest miljonist aasta jooksul Yagasse müügile lisatud kuulutusest moodustasid naiste- ja lasteriided. Populaarseimateks kodumaisteks kaubamärkideks osutusid järelturul ostlejate seas Breden, Lenne, Ivo Nikkolo ja Monton.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.