Kodumaise ostu-müügiplatvormi Yaga 2023. aasta statistika näitab, et jätkusuutlik tarbimine ning järelturul müümine ja ostlemine on eestlaste seas laialdaselt omaks võetud.

- Yaga tegi suve alguses Apolloga raamaturingluse kampaania, mille kaudu suunati raamatute eluiga platvormil pikendama. Raamatute kategooria kuulutuste maht kasvas koostööle eelneva perioodiga võrreldes 17%.
- Foto: Karolin Koster
Yaga 2023. aasta statistikast selgub, et ainuüksi lõppeval aastal saadeti uuele ringile enam kui pool miljonit toodet. Seda on kaks korda rohkem kui mullu. Suurima osa ligi kolmest miljonist aasta jooksul Yagasse müügile lisatud kuulutusest moodustasid naiste- ja lasteriided. Populaarseimateks kodumaisteks kaubamärkideks osutusid järelturul ostlejate seas Breden, Lenne, Ivo Nikkolo ja Monton.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.