• 29.04.25, 13:51

Uuring: kliendid teeninduse suhtes kriitilised, teenindajad näevad paranemist

Viimastel aastatel on Eesti inimeste hinnangud teeninduse kvaliteedile muutunud järjest kriitilisemaks. Tele2 tellitud ja Norstati läbi viidud hiljutistest uuringutest teeninduse üldise taseme ja klienditeenindajate arvamuse kohta selgub aga vastuolu: klientide rahulolu on vähenenud, samas kui teenindajad hindavad oma töö kvaliteeti üha kõrgemalt.
Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja
  • Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja
  • Foto: Raul Mee
Klienditeeninduse üldise taseme uuringus osales 1000 elanikku vanuses 18-65. Tulemused näitavad, et teenindust peab väga heaks või suurepäraseks 18% Eesti elanikest, mis on sarnane eelmise aasta tasemele. Samas on 2% võrra kasvanud inimeste osakaal, kes hindavad teenindust rahuldavaks või halvaks, ulatudes kokku 30%-ni.

Seotud lood

Saated
  • 24.03.25, 14:00
Üksik number ei aita. Mida teeninduses tegelikult mõõta?
Kui oluline on teenindust mõõta ning kui mitmel tasandil peaks mõõtmist teostama? Millised on tänapäevased tööriistad ja meetodid, millega ettevõtted hindavad oma kliendikogemust ning teeninduse kvaliteeti. Saatekülalised jagavad praktilisi kogemusi ja õppetunde.
Uudised
  • 03.04.25, 11:24
10 nippi klienditeeninduses, mida saad kasutada ka igapäevasuhtluses
Kliendisuhtlus on palju enamat kui küsimustele vastamine ja probleemide lahendamine. See on oskus, mis õpetab meid paremini märkama, kuulama ja mõistma nii iseennast kui ka teisi. Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja jagab 10 nippi, mis on inspireeritud klienditeenindusest ja müügitööst, aga mida saab edukalt rakendada ka igapäevaelus – suhtlemisel sõprade, pereliikmete või kolleegidega.
Uudised
  • 23.04.25, 14:13
Enefiti klienditeeninduse juht: silmast silma kohtumised on endiselt ääretult olulised
Suures ja tehnoloogiamahukas ettevõttes võib tunduda väljakutsuv luua personaalset ja sooja kliendikogemust, kuid Enefit on tõestatud, et see on võimalik. Kõik aga algab inimestest ja väärtustest, mida iga päev kantakse, kinnitas Enefiti klienditeeninduse juht Maaja Saluvee Teeninduskonverentsil.
Uudised
  • 25.04.25, 08:55
Psühholoog Erik Rüütel: pinged töökollektiivis on täiesti okei
Keerulised suhted, struktuursed probleemid ja läbipõlemist soodustavad konfliktid ei ole töökeskkonnas erand, vaid osa reaalsusest – neid ei tasu karta. Konflikte ei lahenda pelgalt koolitused ega rahulolu-uuringud, vaid aus vaade olukorrale ja valmisolek tegutseda, rääkis psühholoog Erik Rüütel.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele