• 23.04.25, 14:13

Enefiti klienditeeninduse juht: silmast silma kohtumised on endiselt ääretult olulised

Suures ja tehnoloogiamahukas ettevõttes võib tunduda väljakutsuv luua personaalset ja sooja kliendikogemust, kuid Enefit on tõestatud, et see on võimalik. Kõik aga algab inimestest ja väärtustest, mida iga päev kantakse, kinnitas Enefiti klienditeeninduse juht Maaja Saluvee Teeninduskonverentsil.
Maaja Saluvee Teeninduskonverentsil
  • Maaja Saluvee Teeninduskonverentsil
  • Foto: Raul Mee
„Meil töötab Eesti turul igapäevaselt ligi 200 inimest selle nimel, et kliendi heaolu oleks tagatud,” ütles Saluvee ning lisas: „Küsimus on selles, kuidas panna kogu meeskond ühtemoodi mõtlema ja särama.”

Seotud lood

Uudised
  • 17.04.25, 13:11
"Kas sa tõesti mäletad mu nime?" – kuidas väike žest loob suure erinevuse teeninduses
Paljud meist on kogenud hetki, kus tunneme end järjekordse numbrina – olgu see siis poes, kohvikus või restoranis. Kuid vahel juhtub midagi ootamatut: teenindaja tervitab nimepidi või küsib naeratades, kas võtate täna ikka oma lemmiku. See pisike hetk võib muuta kogu kliendikogemuse, ütles Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear.
Uudised
  • 17.04.25, 12:07
Vanuse tuvastamine näo järgi kaupluses – kuidas see toimib?
Vanusepiiranguga toodete ostmine iseteeninduskassas võib võtta senise kahe minuti asemel vaid 10 sekundit. Tehisintellekt aitab mitte ainult kliente, vaid ka töötajaid, vähendades konfliktide riski ja tõstes teeninduse kvaliteeti, rääkis näotuvastuse ekspert Chris Field Baltic Retail Forumil.
Suur lugu
  • 16.04.25, 10:54
Lilleärimees: parem sada klienti kümne euro eest kui kümme klienti saja euro eest
„Kes see ometi avab 60-aastaselt lillepoe?“ küsib hollandlasest florist Peter Boeijkens, kes avas justnimelt 60aastaselt Tallinnas lillepoe. „Ma teadsin, et pean olema seal kuus päeva nädalas ja et see on raske töö, aga ma tahtsin seda teha!“
Uudised
  • 11.04.25, 09:59
Koolitaja Merit Miller: rahu säilitamine võib viia sind kohtadesse, kuhu viha ei vii
Vahel võib üks juhuslik ost reisil viia sind hoopis uude rolli – kui suudad jääda rahulikuks seal, kus teised ärrituvad, rääkis Juustukuningate kaasomanik ja koolitaja Merit Miller.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele