Koolitaja Merit Miller: rahu säilitamine võib viia sind kohtadesse, kuhu viha ei vii
Vahel võib üks juhuslik ost reisil viia sind hoopis uude rolli – kui suudad jääda rahulikuks seal, kus teised ärrituvad, rääkis Juustukuningate kaasomanik ja koolitaja Merit Miller.
Juustukuningate kaasomanik ja koolitaja Merit Miller
Foto: Erakogu
Mõni reis võib pakkuda enamat kui lihtsalt vaheldust argipäevale. Mõnest saab alguse midagi palju suuremat ja ootamatut. “Just nii juhtus minuga mõne aja eest Riias – koos sõprade, hea toidu ja juhusliku ostuga, mis viis mind hiljem koolitajaks ühes Läti fintech-ettevõttes,” rääkis Miller.
Märtsis 22. korda toimunud hea teeninduse kuu raames pälvis klientidelt enim kiitust Nõo Lihatööstuse Balti Jaama Turu esinduspood. Saa artiklist teada, kes kuuluvad teeninduse TOP 10 hulka!
Enne kohtumist Teeninduse aastakonverentsil Kultuurikatlas pakub Alar Ojastu sulle kogemusliku eksperimendi. Tee kaasa ja jaga oma kogemust. Lisaks räägib Alar oma isikliku positiivse kliendikogemuse loo ja mitu näidet, mis lausa judinaid tekitavad.
Lauljatar Laura Põldvere jagab siirast ja südantsoojendavat lugu ühest meeldejäävast teeninduskogemusest, mis tõestab, et ka lihtne ostlemine võib jätta kustumatu mulje, kui vastas on inimene, kes teeb oma tööd tõelise pühendumuse ja rõõmuga.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.