• 07.04.25, 16:01

Laura Põldvere: teenindaja soe suhtumine teeb imesid

Lauljatar Laura Põldvere jagab siirast ja südantsoojendavat lugu ühest meeldejäävast teeninduskogemusest, mis tõestab, et ka lihtne ostlemine võib jätta kustumatu mulje, kui vastas on inimene, kes teeb oma tööd tõelise pühendumuse ja rõõmuga.
Laura Põldvere
  • Laura Põldvere
  • Foto: Erakogu
„Üks kõige südamlikumaid teeninduskogemusi on mul seotud Viimsi Delice’i poe ühe imelise teenindajaga,“ ütleb Laura. Ta tunnistab, et käib seal sageli süüa ostmas ja ootab alati, et just tema lemmikteenindaja leti taga oleks. „Kui juba kaugelt näen teda, tuleb mul endalgi suur naeratus näole. Tema lehvitab ja naeratab vastu – see loob juba enne ostuhetke sooja tunde.“

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.25, 12:11
Müügikoolitaja Raido Rõivas: ka köögimööbli tellimine võib kulgeda kliendisõbralikult
Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.
Uudised
  • 04.04.25, 11:23
Koolitaja Karmo Kivi: müü seda, mida ise fännad
2008. aastal sukeldus Karmo Kivi müügimaailma ja on sellest ajast saati jäänud truuks ühele lihtsale põhimõttele: müü ainult seda, mida ise fännad.
Uudised
  • 04.04.25, 11:23
Koolitaja Karmo Kivi: müü seda, mida ise fännad
2008. aastal sukeldus Karmo Kivi müügimaailma ja on sellest ajast saati jäänud truuks ühele lihtsale põhimõttele: müü ainult seda, mida ise fännad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele