Enne kohtumist Teeninduse aastakonverentsil Kultuurikatlas pakub Alar Ojastu sulle kogemusliku eksperimendi. Tee kaasa ja jaga oma kogemust. Lisaks räägib Alar oma isikliku positiivse kliendikogemuse loo ja mitu näidet, mis lausa judinaid tekitavad.
Lauljatar Laura Põldvere jagab siirast ja südantsoojendavat lugu ühest meeldejäävast teeninduskogemusest, mis tõestab, et ka lihtne ostlemine võib jätta kustumatu mulje, kui vastas on inimene, kes teeb oma tööd tõelise pühendumuse ja rõõmuga.
Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.