• 09.04.25, 09:26

Alar Ojastu: mis vahe on kliendil ja külalisel?

Enne kohtumist Teeninduse aastakonverentsil Kultuurikatlas pakub Alar Ojastu sulle kogemusliku eksperimendi. Tee kaasa ja jaga oma kogemust. Lisaks räägib Alar oma isikliku positiivse kliendikogemuse loo ja mitu näidet, mis lausa judinaid tekitavad.

Seotud lood

Uudised
  • 07.04.25, 16:01
Laura Põldvere: teenindaja soe suhtumine teeb imesid
Lauljatar Laura Põldvere jagab siirast ja südantsoojendavat lugu ühest meeldejäävast teeninduskogemusest, mis tõestab, et ka lihtne ostlemine võib jätta kustumatu mulje, kui vastas on inimene, kes teeb oma tööd tõelise pühendumuse ja rõõmuga.
Uudised
  • 04.04.25, 12:11
Müügikoolitaja Raido Rõivas: ka köögimööbli tellimine võib kulgeda kliendisõbralikult
Müügi- ja arengukoolitaja Raido Rõivas jagab oma kogemust köögimööblitootjaga, kelle sujuv ja läbimõeldud teenindusprotsess ületas ootusi igas etapis. Kogemus, millest võiks õppida iga projektipõhine teenusepakkuja.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele