• 17.04.25, 13:11

"Kas sa tõesti mäletad mu nime?" – kuidas väike žest loob suure erinevuse teeninduses

Paljud meist on kogenud hetki, kus tunneme end järjekordse numbrina – olgu see siis poes, kohvikus või restoranis. Kuid vahel juhtub midagi ootamatut: teenindaja tervitab nimepidi või küsib naeratades, kas võtate täna ikka oma lemmiku. See pisike hetk võib muuta kogu kliendikogemuse, ütles Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear.
Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear
  • Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear
  • Foto: Erakogu
“Ühes väikeses pereettevõttena tegutsevas restoranis hakkas teenindaja teadlikult jälgima, millised külastajad regulaarselt tagasi tulid. Samad näod, tihti ka samad tellimused,” rääkis Lenear, mistõttu ta otsustas proovida meelde jätta nende nimed ja eelistused – mitte tähelepanu nimel, vaid lihtsalt seepärast, et see tundus õige.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 09:59
Koolitaja Merit Miller: rahu säilitamine võib viia sind kohtadesse, kuhu viha ei vii
Vahel võib üks juhuslik ost reisil viia sind hoopis uude rolli – kui suudad jääda rahulikuks seal, kus teised ärrituvad, rääkis Juustukuningate kaasomanik ja koolitaja Merit Miller.
Arvamused
  • 08.04.25, 15:43
Aira Tammemäe: müügipsühholoogia lüngad maksad sa ise kinni. “Klient hakkab hinda alla kauplema”
Müügipsühholoogia ja klienditüüpide tundmine aitab vältida prohmakaid, millega sa ise oma müügitöö raskeks teed. Müük ei pea olema pidev takistuste ületamine, ära lihtsalt tekita endale neid takistusi, kirjutab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
Arvamused
  • 05.04.19, 08:15
Hea teeninduseni jõuab järjepidava tööga
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Arvamused
  • 30.07.19, 09:57
Kuidas mõõta klienditeeninduse efektiivsust?
Millised on teenindusprotsessi kriitilised kohad, mida tuleks kindlasti jälgida ja mõõta, sest just nendes kohtades kaotatakse kõige enam potentsiaalseid kliente. Arendusfirma Trendline juht Eero Palm toob välja, kuidas avastada klienditeeninduse kitsaskohad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele