• 17.04.25, 13:11

"Kas sa tõesti mäletad mu nime?" – kuidas väike žest loob suure erinevuse teeninduses

Paljud meist on kogenud hetki, kus tunneme end järjekordse numbrina – olgu see siis poes, kohvikus või restoranis. Kuid vahel juhtub midagi ootamatut: teenindaja tervitab nimepidi või küsib naeratades, kas võtate täna ikka oma lemmiku. See pisike hetk võib muuta kogu kliendikogemuse, ütles Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear.
Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear
  • Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear
  • Foto: Erakogu
“Ühes väikeses pereettevõttena tegutsevas restoranis hakkas teenindaja teadlikult jälgima, millised külastajad regulaarselt tagasi tulid. Samad näod, tihti ka samad tellimused,” rääkis Lenear, mistõttu ta otsustas proovida meelde jätta nende nimed ja eelistused – mitte tähelepanu nimel, vaid lihtsalt seepärast, et see tundus õige.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 09:59
Koolitaja Merit Miller: rahu säilitamine võib viia sind kohtadesse, kuhu viha ei vii
Vahel võib üks juhuslik ost reisil viia sind hoopis uude rolli – kui suudad jääda rahulikuks seal, kus teised ärrituvad, rääkis Juustukuningate kaasomanik ja koolitaja Merit Miller.
Arvamused
  • 08.04.25, 15:43
Aira Tammemäe: müügipsühholoogia lüngad maksad sa ise kinni. “Klient hakkab hinda alla kauplema”
Müügipsühholoogia ja klienditüüpide tundmine aitab vältida prohmakaid, millega sa ise oma müügitöö raskeks teed. Müük ei pea olema pidev takistuste ületamine, ära lihtsalt tekita endale neid takistusi, kirjutab müügipsühholoogia treener Aira Tammemäe.
Arvamused
  • 05.04.19, 08:15
Hea teeninduseni jõuab järjepidava tööga
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Arvamused
  • 30.07.19, 09:57
Kuidas mõõta klienditeeninduse efektiivsust?
Millised on teenindusprotsessi kriitilised kohad, mida tuleks kindlasti jälgida ja mõõta, sest just nendes kohtades kaotatakse kõige enam potentsiaalseid kliente. Arendusfirma Trendline juht Eero Palm toob välja, kuidas avastada klienditeeninduse kitsaskohad.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele