• 03.04.25, 11:24

10 nippi klienditeeninduses, mida saad kasutada ka igapäevasuhtluses

Kliendisuhtlus on palju enamat kui küsimustele vastamine ja probleemide lahendamine. See on oskus, mis õpetab meid paremini märkama, kuulama ja mõistma nii iseennast kui ka teisi. Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja jagab 10 nippi, mis on inspireeritud klienditeenindusest ja müügitööst, aga mida saab edukalt rakendada ka igapäevaelus – suhtlemisel sõprade, pereliikmete või kolleegidega.
Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja
  • Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja
  • Foto: Tele2 Eesti

1. Kuula aktiivselt ja empaatiaga

Seotud lood

Uudised
  • 02.04.25, 10:06
Eesti parimad tööandjad kaubanduses on selgunud!
Ligi 10 000 inimese hääled on kokku loetud ning Eesti kõige paremad tööandjad on välja valitud. Saa artiklist teada, kes on 2024. aasta kõige atraktiivsemad tööandjad kaubandus- ja teenindussektorites!
Uudised
  • 01.04.25, 12:31
Hübriidtöö teeninduses: millal on vaja päriselt kohal olla?
Hübriidtöö ajastul on kontoris kohtumisel oma väärtus – kui teha seda õigel ajal ja õigel põhjusel. Millal on füüsiline kohalolu teeninduses tõesti vajalik, räägib Elisa teenindusjuht Kristina Judina.
Saated
  • 07.02.23, 16:24
Teeninduseksperdid: koolitamine on kui püha lehm, see eelarve jäägu kärpimata
Keerulistes oludes peavad ettevõtjad veelgi enam pingutama, et kliente võita, ning üks eristumise võimalustest on teenindus. Küll aga on näha olnud, et kui aeg on raske, siis üks esimesi kohti, kust hakatakse raha kärpima, on koolitusread, selgub uhiuuest teenindusele keskenduva sarja "Teeninduse teejuht" avasaatest.
Arvamused
  • 05.04.19, 08:15
Hea teeninduseni jõuab järjepidava tööga
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele