Ligi 10 000 inimese hääled on kokku loetud ning Eesti kõige paremad tööandjad on välja valitud. Saa artiklist teada, kes on 2024. aasta kõige atraktiivsemad tööandjad kaubandus- ja teenindussektorites!

- Eesti parim tööandja kaubanduses 2024. aastal
- Foto: Coop Eesti
“Majanduslik ebakindlus ei ole vähendanud inimeste ootusi tööandjatele. Tööotsijad teevad oma valikuid varasemast teadlikumalt ning tööandja maine mõjutab otseselt nii kandideerimisaktiivsust kui ka töötajate lojaalsust,” sõnab CV.ee kommunikatsioonijuht Karl Oder. “Ettevõtted, kes suudavad pakkuda selgeid väärtusi, toetavat töökeskkonda ja läbipaistvat juhtimist, loovad endale tugeva konkurentsieelise. Top Tööandja uuring peegeldab, millised ettevõtted suudavad selles valdkonnas silma paista ja eristuda."
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna on kaupmeeste jaoks tööjõupuudus jätkuvalt relevantne küsimus, kuna kassapidajaid võib olla ametisse keeruline leida.
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Valitsus kiitis eilsel istungil heaks ja saatis Riigikogule arutamiseks töölepingu seaduse muudatused, mis võimaldavad töötajal ja tööandjal sõlmida paindliku tööaja kokkuleppeid ehk töötada fikseeritud koormuse asemel tööajavahemikuga. Lisaks täpsustatakse töötajate töö- ja puhkeaja reegleid.
Möödunud aasta neljandas kvartalis lahkus kõige enam töötajaid ning palgati kõige rohkem töötajaid hulgi- ja jaekaubanduse tegevusalal.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.