• 02.04.25, 10:06

Eesti parimad tööandjad kaubanduses on selgunud!

Ligi 10 000 inimese hääled on kokku loetud ning Eesti kõige paremad tööandjad on välja valitud. Saa artiklist teada, kes on 2024. aasta kõige atraktiivsemad tööandjad kaubandus- ja teenindussektorites!
Eesti parim tööandja kaubanduses 2024. aastal
  • Eesti parim tööandja kaubanduses 2024. aastal
  • Foto: Coop Eesti
“Majanduslik ebakindlus ei ole vähendanud inimeste ootusi tööandjatele. Tööotsijad teevad oma valikuid varasemast teadlikumalt ning tööandja maine mõjutab otseselt nii kandideerimisaktiivsust kui ka töötajate lojaalsust,” sõnab CV.ee kommunikatsioonijuht Karl Oder. “Ettevõtted, kes suudavad pakkuda selgeid väärtusi, toetavat töökeskkonda ja läbipaistvat juhtimist, loovad endale tugeva konkurentsieelise. Top Tööandja uuring peegeldab, millised ettevõtted suudavad selles valdkonnas silma paista ja eristuda."

Seotud lood

Uudised
  • 31.03.25, 11:58
Tööjõupuudus ei anna armu, kaubanduses on seis pingeline
Täna on kaupmeeste jaoks tööjõupuudus jätkuvalt relevantne küsimus, kuna kassapidajaid võib olla ametisse keeruline leida.
Arvamused
  • 05.04.19, 08:15
Hea teeninduseni jõuab järjepidava tööga
Hea teeninduseni jõuab sisuka järjepideva tööga ja kõige sinna juurde kuuluvaga, lihtsakoelised kiidu- ja laidukampaaniad ning loosungid ei toimi, leiab arendusfirma Trendline juht Eero Palm.
Uudised
  • 21.03.25, 06:30
Töölepingu seaduse muudatuses toimus edasiminek
Valitsus kiitis eilsel istungil heaks ja saatis Riigikogule arutamiseks töölepingu seaduse muudatused, mis võimaldavad töötajal ja tööandjal sõlmida paindliku tööaja kokkuleppeid ehk töötada fikseeritud koormuse asemel tööajavahemikuga. Lisaks täpsustatakse töötajate töö- ja puhkeaja reegleid.
Uudised
  • 10.03.25, 10:53
Suurim tööjõu liikumine oli kaubanduses
Möödunud aasta neljandas kvartalis lahkus kõige enam töötajaid ning palgati kõige rohkem töötajaid hulgi- ja jaekaubanduse tegevusalal.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele