• 05.05.25, 16:41

Müügikoolitaja: klient peab tundma end mõistetuna, mitte survestatuna

Inimesed ei osta tooteid – nad ostavad paremat versiooni oma elust, ütles koolitaja ja ettevõtja Raido Rõivas Teeninduskonverentsil, kelle kogemus müügis ja müügijuhtimises ulatub rohkem kui 20 aasta taha. Oma inspireerivas esinemises tõi ta välja kolm võtmeelementi, mis aitavad lisamüüki teha nii, et klient tunneb end mõistetuna, mitte survestatuna.
Raido Rõivas
  • Raido Rõivas
  • Foto: Raul Mee

1. Kuulamine – lihtsaim, kuid alahinnatuim müügitehnika

Seotud lood

Uudised
  • 25.04.25, 08:55
Psühholoog Erik Rüütel: pinged töökollektiivis on täiesti okei
Keerulised suhted, struktuursed probleemid ja läbipõlemist soodustavad konfliktid ei ole töökeskkonnas erand, vaid osa reaalsusest – neid ei tasu karta. Konflikte ei lahenda pelgalt koolitused ega rahulolu-uuringud, vaid aus vaade olukorrale ja valmisolek tegutseda, rääkis psühholoog Erik Rüütel.
Uudised
  • 05.05.25, 10:59
Alar Ojastu: teeninduse vitamiinideks on kolleegid ja juht
Parim teenindus tuleb meie seest, arvab konverentsi Teenindus 2025 podcastis Tele 2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja. Tema vestluskaaslane, Eesti teeninduskultuuri evolutsiooni eestvedaja ja koolitaja Alar Ojastu toob välja, et ettevõtte tasandil teab tema vaid kahte vitamiini, mis teenindustiimides ka päriselt töötavad ja inimestele jõudu annavad.
Uudised
  • 02.05.25, 14:26
Teenusedisainer: hea kliendikogemus ei tule konveierilt
Hea kliendikogemus ei sünni protseduuride täitmisest, vaid ootamatutest, isiklikest ja inimlikest hetkedest, ütles teenusedisainer Jana Kukk Teeninduskonverentsil. Just keerulistel aegadel tuleb välja, kui väärtuslik on investeering elamuslikku teenindusse.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele