• 02.05.25, 14:26

Teenusedisainer: hea kliendikogemus ei tule konveierilt

Hea kliendikogemus ei sünni protseduuride täitmisest, vaid ootamatutest, isiklikest ja inimlikest hetkedest, ütles teenusedisainer Jana Kukk Teeninduskonverentsil. Just keerulistel aegadel tuleb välja, kui väärtuslik on investeering elamuslikku teenindusse.
Teenusedisainer Jana Kukk
  • Teenusedisainer Jana Kukk
  • Foto: Raul Mee
Jana Kukk, teenusedisainiagentuuri Rinding kaasasutaja ja Tallinna Tehnikaülikooli õppejõud, elab justkui topeltelu – päeval aitab ettevõtetel teenuseid lihtsustada ja õhtuti õpetab ning teeb teadust, uurides, kuidas inimesed väärtust tajuvad. Oma töös püüab ta enamasti hoida ennast teenindusest eemal, sest tema fookus on teenuste ja protsesside kujundamisel. “Ent lõppkokkuvõttes ei saa kliendikogemusest rääkida ilma teeninduseta – just teenindus on see, mis paneb i-le täpi,” rääkis Kukk Teeninduskonverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.25, 10:59
Kaisi Kask: teenindajatega tuleb teha üks-ühele vestlusi iga kuu
Minu reaalne kogemus juhina ütleb, et üks asi, mida me kõik teame, aga piisavalt ei tee on üks-ühele vestlused oma inimestega, toob ühe näite Avang Keskuse looja Kaisi Kask.
Uudised
  • 23.04.25, 14:13
Enefiti klienditeeninduse juht: silmast silma kohtumised on endiselt ääretult olulised
Suures ja tehnoloogiamahukas ettevõttes võib tunduda väljakutsuv luua personaalset ja sooja kliendikogemust, kuid Enefit on tõestatud, et see on võimalik. Kõik aga algab inimestest ja väärtustest, mida iga päev kantakse, kinnitas Enefiti klienditeeninduse juht Maaja Saluvee Teeninduskonverentsil.
Suur lugu
  • 16.04.25, 10:54
Lilleärimees: parem sada klienti kümne euro eest kui kümme klienti saja euro eest
„Kes see ometi avab 60-aastaselt lillepoe?“ küsib hollandlasest florist Peter Boeijkens, kes avas justnimelt 60aastaselt Tallinnas lillepoe. „Ma teadsin, et pean olema seal kuus päeva nädalas ja et see on raske töö, aga ma tahtsin seda teha!“
Uudised
  • 17.04.25, 13:11
"Kas sa tõesti mäletad mu nime?" – kuidas väike žest loob suure erinevuse teeninduses
Paljud meist on kogenud hetki, kus tunneme end järjekordse numbrina – olgu see siis poes, kohvikus või restoranis. Kuid vahel juhtub midagi ootamatut: teenindaja tervitab nimepidi või küsib naeratades, kas võtate täna ikka oma lemmiku. See pisike hetk võib muuta kogu kliendikogemuse, ütles Mindset Fitness asutaja Kerdu Lenear.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele