• 02.05.25, 10:59

Kaisi Kask: teenindajatega tuleb teha üks-ühele vestlusi iga kuu

Minu reaalne kogemus juhina ütleb, et üks asi, mida me kõik teame, aga piisavalt ei tee on üks-ühele vestlused oma inimestega, toob ühe näite Avang Keskuse looja Kaisi Kask.
Kaisi Kask ja Rain Tunger
  • Kaisi Kask ja Rain Tunger
  • Foto: Raul Mee
Kaisi Kask, kes juhtis 13 aastat LHV aktiivmüügi meeskonda ja restoranipidaja Rain Tunger räägivad oma kogemustest, kuidas vastupidiselt üldisele trendile püsisid inimesed nende meeskondades tööl aastaid või isegi aastakümneid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele